تصویر
حمایت از تولید ملی، حفاظت از اقتصاد ملی را در پی دارد
07 مرداد 1402 - 9:52
شناسه : 606061
11
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز گفت:حمایت از تولید ملی، حفاظت از اقتصاد ملی را در پی دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز گفت:حمایت از تولید ملی، حفاظت از اقتصاد ملی را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار طیران مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز در حاشیه شورا فرماندهی حوزه کارگری در شرکت تراورس، اظهار داشت: تولیدات، صنایع مادر و صنایع زیر دستی در رابطه با انرژی‌ها و رسیدن محصول به دست مصرف کننده و اختلافات سطح قیمتی که جذابیت برای قاچاق ایجاد می‌کرد که در کشور‌های حاشیه ایران و در بازار منطقه‌ای شکل می‌گرفت، اهمیت دارد.
وی گفت: دولت در این راستا اقدامات خوبی داشته، ولی صنایع عادت به بازار رقابت ناپذیر داخلی دارند که با این بهره وری پایین تولیدات آن‌ها قابل رقابت با شرکت‌های منطقه‌ای نیست و با توجه به پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های و جدایی از دلار باید تمام تلاش خود را داشته باشند، تا بتوانند موفق شوند.
طیران افزود: جمهوری اسلامی در حوزه امنیت بسیار بالا و قوی می‌باشد، ولی در نقطه مقابل مشکل کشور و پاشنه آشیل اقتصاد ما می‌باشد که بد عمل کرده ایم.

وی اذعان داشت: اقتصاد ترکیه و ژاپن با ایران قابل مقایسه نیست، به دلیل بروکراسی سنگین و اضافه شدن نسل بازنشستگی و بار سنگین مالی آن‌ها که بالغ بر ۹۰ هزار میلیار تومان است، بازار را باید قابل رقابت کرد، تا از زیان و کاهش کیفیت محصولات جلوگیری کرد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.