تصویر
حمایت از تولید و صنعت داخلی در دستور کار است
05 بهمن 1401 - 8:30
شناسه : 434028
2
مهندس جعفری فرماندار شهرستان و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارباغ به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، دادستان و معاون فرماندار از مجموعه صنعتی فرمند بازدید نموده و با مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار شهرستان و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، دادستان و معاون فرماندار از مجموعه صنعتی فرمند بازدید نموده و با مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.

در این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم با اشاره به شعار سال و نیز اهمیت تولید از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب حمایت از واحدهای صنعتی و تولید ملی را وظیفه مسئولین دانسته و بر توسعه در چهارباغ تاکید نمود.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار شهرستان ضمن ارزیابی وضعیت موجود این مجموعه و بررسی بخش های مختلف آن اظهار داشت: این مجموعه یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در استان و کشور بوده و قطعا اولویت اصلی ما حمایت از صنایع مادر و واحدهای موفق در زمینه تولید است.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان چهارباغ یادآور شد: مجموعه های بزرگ صنعتی علاوه بر رونق تولید و تحقق منویات رهبری در حوزه صنعت و توسعه اقتصادی، در مسائل و افزایش نرخ اشتغال تاثیر مثبت داشته و ضرورت دارد که بیشتر از گذشته به حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت.
نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مسئولین مجموعه صنعتی فرمند افزود: شما افسران جنگ اقتصادی هستید و امروز نظام مقدس اسلامی به شما می بالد که در شرایط ظالمانه تحریم علیه کشور، با قدرت و با سختی های موجود چرخ اقتصاد کشور را حرکت داده و موجب رونق تولید می باشید.
این مسئول تصریح کرد: طرح توسعه مجموعه صنعتی و نیز تزریق اعتبارات و تسهیلات مالی برای تقویت سرمایه در گردش دو مطالبه و تقاضای اصلی هیات مدیره شرکت فرمند بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته این موضوعات به صورت جدی پیگیری و تا حصول نتیجه استمرار خواهد داشت.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.