تصویر
حمایت از مقاومت سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران است
06 مهر 1403 - 13:30
شناسه : 1280002
0

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به لزوم توجه به آخرت، اظهار داشت: دنیا محلی موقت برای انسان است، پس باید خود را برای آخرت آماده کرده و از ضایع کردن حقوق مردم و رعایت نکردن حقوق الهی بپرهیزد. حجت الاسلام محمدی با […]

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به لزوم توجه به آخرت، اظهار داشت: دنیا محلی موقت برای انسان است، پس باید خود را برای آخرت آماده کرده و از ضایع کردن حقوق مردم و رعایت نکردن حقوق الهی بپرهیزد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم دقت در جذب منابع استانی و هزینه کرد آن در موقع مناسب خاطرنشان کرد: بازگشت اعتبار به خزانه خیانت به استان است، استاندار و نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بازگشت اعتبارات به خزانه صرف نمایند و دستگاه‌های مسئول اداراتی که نتوانسته‌اند اعتباراتی که ریال به ریال آن برای زیرساخت‌های استان ضروری است را جذب کنند، به مردم معرفی کنند.

وی ادامه داد: دادستان دیوان محاسبات با مدیرانی که با ناتوانی در جذب اعتبارات موجب تضییع حقوق مردم می‌شوند، برخورد قانونی کند.

وی تصریح کرد: مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله نفوذ به دستگاه‌های اجرایی کشور را جدی بگیرند.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، یادآور شد: رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف شکست‌های بزرگی را متحمل شده است.

وی ادامه داد: هدف تل‌آویو ‌از حملات دیوانه‌وار روزهای اخیر به لبنان، فرار از شکست‌های یک‌ساله خود از حزب‌الله در سه عرصه ، ‌میدانی و رسانه‌ای و برقراری معادله‌ای جدید در مرزهای شمالی است.

وی ابراز کرد: حمایت از مقاومت، سیاست همیشگی ایران است.

حجت الاسلام محمدی، با گرامیداشت روز آتش‌نشان، اظهار کرد: نامگذاری ۷ به عنوان و ایمنی با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث و یادآوری حماسه آفرینی‌ها و ایثار آتش نشانان کشورمان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام. /

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.