تصویر
حمایت از ورزش های همگانی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است
03 دی 1402 - 16:34
2
محمدرضا احمدی نژاد در آیین تجلیل از مربیان ایستگاه‌‎های ورزشی همگانی فردیس که روز یکشنبه در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی ارتباط مستقیمی با جامعه دارد، اظهار کرد: این مهم در پایین آمدن سرانه هزینه‌های درمانی تاثیرگذار است.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در آیین تجلیل از مربیان ایستگاه‌‎های همگانی که روز یکشنبه در سالن جلسات این شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه ورزش همگانی ارتباط مستقیمی با جامعه دارد، اظهار کرد: این مهم در پایین آمدن سرانه هزینه‌های درمانی تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از ورزش‌های همگانی را به منظور افزایش نشاط در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: استقبال شهروندان از ورزش های همگانی و برنامه‌های پیاده روی خانوادگی در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده که این مهم از تلاش‌ مربیان ایستگاه‌های ورزشی همگانی نشات میگیرد.
عنوان کرد: سازمان ، ورزشی و اجتماعی این شهرداری توجه ویژه ای به امر ورزش دارد و برنامه های مختلفی در این راستا در دستور کار خود قرار داده است.
گفتنی است که در این آیین مربیان ایستگاه های ورزشی به بیان دغدغه های خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از آنها تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.