حمایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز از پاسخ به جنایات صهیونیست ها
  • مهر ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 11:16
  • شناسه : 1504431
    0

    به گزارش ایرنا، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان با سردادن شعارهای “مرگ بر اسرائیل”، ” مرگ بر آمریکا ” و “مرگ بر انگلیس” از حمایت‌های آمریکا ، انگلیس و سایرکشورهای غربی از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی ابراز انزجار کردند. حجت الاسلام والمسلمین […]

    به گزارش ایرنا، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر انگلیس" از حمایت‌های آمریکا ، انگلیس و سایرکشورهای غربی از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی ابراز انزجار کردند.

    حجت الاسلام والمسلمین "جعفر مقصودی" مسوول دفتر نمایندگی نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی در جمع حاضران گفت : همه ما امروز از قدرت و اقتدار کشورمان خشنود هستیم .

    حمایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز از پاسخ به جنایات صهیونیست ها

    وی ادامه داد: کشور ما جنگی را آغاز نکرده بلکه مطابق قوانین بین المللی به دفاع از مظلومان پرداخت؛ تمام موشک ها به مناطق نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که ۹۰ درصد پرتاب موشک ها نیز موفقیت آموز بوده است.

    مقصودی گفت : ایران اسلامی هیچ موشکی را به مناطق مسکونی پرتاب نکرده است و حمله موشکی گسترده علیه اسرائیل برای انتقام شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر حماس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سیدعباس نیلفروشان معاون فرمانده کل سپاه بوده

    است .

    منبع: ایرنا – البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر