تصویر
حمایت نمایندگان مجلس، پویایی و توانمندی فرهنگی استان البرز را به نمایش خواهد گذاشت
30 آذر 1401 - 11:22
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت : حمایت نمایندگان محترم مجلس، پویایی و توانمندی فرهنگی استان البرز را به نمایش خواهد گذاشت سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام مطلب اظهار داشت: حمایت های نمایندگان محترم مجلس در حوزه فرهنگ و هنر تا کنون توانسته بخش اعظمی از مشکلات فرهنگی استان البرز را مرتفع کند که نیاز است این حمایت ها از حوزه فرهنگ و هنر استان بیشتر و بیشتر گردد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت : حمایت نمایندگان محترم مجلس، پویایی و توانمندی استان البرز را به نمایش خواهد گذاشت
سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام مطلب اظهار داشت: حمایت های نمایندگان محترم مجلس در حوزه فرهنگ و هنر تا کنون توانسته بخش اعظمی از مشکلات فرهنگی استان البرز را مرتفع کند که نیاز است این حمایت ها از حوزه فرهنگ و هنر استان بیشتر و بیشتر گردد.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس با توجه به اختیاراتی که قانون به آنها اعطا کرده می توانند با وضع قوانین و نظارت بر عملکرد دستگاه ها، زمینه لازم برای پیشرفت فرهنگی استان را فراهم نمایند.
جابری انصاری خاطر نشان کرد: نمایندگان استان البرز که توجه وِیژه این یز به حوزه فرهنگی استان داشته و دارند، می بایست با پیگیری برخی از مشکلات حوزه فرهنگی که از اختیار این اداره کل و دستگاه های فرهنگی خارج است، زمینه را برای رشد و پویایی فرهنگی استان البرز فراهم آورند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور علی حدادی نمانیده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه و تاکید نمایندگان مجلس بخصوص در شهرستان های حوزه انتخابیه اشان و تلاش برای افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر در استان البرز نقش مهمی در پیشرفت برنامه های فرهنگی و هنری استان خواهد داشت.
وی ادامه داد: استان البرز، استان محرومی در حوزه فرهنگ و هنر است و نیاز است تا همه مسئولان استان با همدلی و همراهی در راستای کاهش مشکلات استان قدم بردارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.