پ
پ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: در یک حرکت خداپسندانه، مردم نوعدوست استان البرز در سال جاری با واریز مبلغ قابل توجه ۷۶ میلیارد تومان، حمایت بی‌دریغ خود را از ایتام و فرزندان محسنین نشان دادند.

استانها –

ابوالفضل فلاح قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار کرد: مردم نیکوکار استان البرز در اقدامی خداپسندانه، بار دیگر و محبت خود را به ایتام و فرزندان محسنین نشان دادند و در سال جاری‌ بیش از ۴۸ هزار حامی البرزی با واریز مبلغ چشمگیر ۷۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به حساب این عزیزان، لبخندی بر لبانشان نشاندند.

وی افزود: طرح اکرام ایـتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله معیشت، تحصیل و درمان اجرا می‌شود و در حال حاضر، ۴۸ هزار و ۹۶۰ حامی، حمایت یک هزار و ۶۷۵ یتیم و ۶ هزار ۱۶۳ فرزند محسنین را بر‌عهده دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز تصریح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور متوسط ماهانه هر فرزند اکرام مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر فرزند محسنین مبلغ یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان به‌طور مستقیم به حسابشان واریز می‌شود.

قنبری با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد حامیان و میزان کمک‌های مردمی در سال جاری، از مردم نوعدوست استان البرز تشکر و قدردانی کرد و گفت: این اقدام خیرخواهانه نشان از روحیه ایثار و همدلی مردم البرز دارد و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه یابد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز ادامه داد: مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) سراسر استان، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱، ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب کرده و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر