حمله موشکی ایران محور مقاومت و بچه و بزرگ غزه و فلسطین را دلگرم کرد/ اقدامات ایران جوانمردانه و همه متوجه اهداف نظامی‌ است
  • مهر ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 12:03
  • شناسه : 1568607
    0

    به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سیزدهم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج، شهادت سید الشهداء مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت سید الشهداء مقاومت، سید عزیز و مجاهد کم‌نظیر، عالم، عامل، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی جمعه سیزدهم ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج، شهادت سید الشهداء مقاومت را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت سید الشهداء مقاومت، سید عزیز و مجاهد کم‌نظیر، عالم، عامل، سیاس، فرمانده، صادق، خلیق و ده‌ها صفت عالی دیگر را، به همه شما و حضرت آقا و حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

    وی افزود: غم از دست دادن او دل همه ما را سوزاند و به‌سادگی جبران نمی‌شود. امیدوارم اولین اثر این خون پاک، محو اسرائیل پلید از روی زمین باشد.

    امام‌جمعه کرج با بیان اینکه فقدان سید شهید سُلمَه‌ واقعی است، گفت: او نقش و جایگاه در جهان اسلام و بخصوص محور مقاومت و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت. خداوند برای تحمل این سختی به همه ما اجر دهد ان‌شاءالله.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی اظهار داشت: همان‌طور که حضرت آقا هم فرمودند این غم، حرکت و انگیزه بیشتر ایجاد می‌کند تا مصمم‌تر در مسیر مقاومت حرکت شود که الحمدلله همین‌طور هم هست.

    تربیت‌شدگان در مکتب الهی و اهل‌بیت(ع)، رهبرانی ویژه هستند و از مرگ هراسی ندارند

    وی با بیان اینکه تربیت‌شدگان در مکتب الهی و اهل‌بیت رهبرانی ویژه هستند و از مرگ هراسی ندارند، افزود: امیرالمؤمنین علیه‌السلام مرگ در بستر را ننگ می‌داند؛ و رهبر آزادگان عالم حسین بن علی می‌گوید اگر دین جدم جز با کشتن من در جایگاه اصلی خودش قرار نمی‌گیرد پس ای شمشیرها من را دریابید.

    وی ادامه داد: همین‌طور تا دوران ‌معاصر و حضرت امام و مکتب ‌تربیتی امام‌ که فرماندهان جنگ و قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد که به دنبال شهادت می‌دوند.

    پیام حضور فخر عالم شیعه، امام خامنهای در نماز جمعه این هفته، غیرت و عزت و اقتدار و اعلام خفت و زبونی دشمن است

    نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سید حسن نصرالله عزیز هم تربیت‌شده همین مکتب است که می‌گوید به سمت میدان شهادت پرواز می‌کنم، بیان داشت: همه این‌ها امروز امامشان فخر عالم شیعه امام المسلمین نائب ولی‌الله اعظم امام خامنه‌ای است که وقتی تهدید به ترور می‌کنند رسماً به میدان می‌آیند تا به همه عالم بفهمانند که بر سر اعتقادش، خودش و ملتش تا آخر و تا پای جان ایستاده‌اند.

    وی با تأکید بر اینکه پیام این حرکت، غیرت و عزت و اقتدار است؛ و اعلام خفت و زبونی دشمن است، گفت: دشمن می‌خواهد با ایجاد رعب و ترس که کارش همین است ما را وادار به سکوت و عقب‌نشینی کند؛ که اتفاقاً عده‌ای مرعوب هم در داخل دائم از تله افزایش تنش گفتند و سخن و فرمانِ فرمانده را به تأخیر انداختند؛ اما نباید ترسید.

    حمله موشکی ایران محور مقاومت و بچه و بزرگ غزه و فلسطین را دلگرم کرد

    وی ادامه داد: طبق آیه ۱۴ سوره توبه وعده خدای تعالی این است که اگر در نبرد با دشمنان شجاعانه و مخلصانه وارد شویم، کمکمان می‌کند تا ذلیلشان کنیم و دلمان آرام شود.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: دیدید که حمله موشکی ایران چگونه دل مؤمنین را شاد و خنک کرد و روح تازه‌ای در دل اهل ایمان و مردم مستضعف جهان ایجاد کرد؛ و محور مقاومت را و بچه و بزرگ غزه و فلسطین را دلگرم کرد.

    اقدامات ایران جوانمردانه و همه متوجه اهداف نظامی است

    وی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: صهیونیست‌های ددمنش بدانند این وعده صادق ۲ این‌طور نیست که مأموریتش کاملاً تمام شده باشد، پرونده هنوز باز است؛ یعنی اگر درس نگرفته باشید و بخواهید گوش به حرف شیطان بدهید با اقدامی سنگین‌تر، خساراتی بیشتر را دریافت خواهید کرد.

    وی افزود: ولو اقدامات ایران جوانمردانه و همه متوجه اهداف نظامی‌ است و همین باعث شد که مردم جهان ایران را تحسین کنند؛ مردک دیوانه دیروز گفته ما در میانه جنگ سختی با محور شرارت ایران هستیم که به دنبال نابودی ماست.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: پس وارد جنگ شدیم و موشک می‌زنیم که نوازشت کنیم؟! محور شرارت تو و ارباب پلیدت هستید که دنیا را به ناآرامی کشانده‌اید و ما قطعاً دنبال نابودی محور شرارت هستیم.

    مقاومت، هیمنه رژیم پلید و اربابش را شکستی غیرقابل‌ترمیم داده است

    وی گفت: بیش از ۴۰ سال است تلاش می‌کنند عقب‌نشینی مردم ایران را از آرمان‌ها و اسلام و انقلاب ببینند اما به فضل الهی آنچه را خواهند دید و خیلی زود هم می‌بینند اضمحلال و نابودی خودشان است.

    وی افزود: با توجه به مسائلی که همه شما این روزها در جریان هستید و می‌بینید؛ به حمد الهی اراده خدای تعالی در حال تحقق است و مقاومت به نقطه‌ای رسیده است که هیمنه رژیم پلید و اربابش را شکستی غیرقابل‌ترمیم داده است.

    رژیم نژادپرست، همه راهبردهایی را که برای بقای خود طراحی کرده بود، از دست داده است

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه بیانات خود گفت: از یوم النکبه در سال ۱۹۴۸ که فلسطینیان را آواره کردند، راهبردهایی توسط بن گوریون برای رژیم صهیونیستی طراحی شد که تا یک سال گذشته دنبال می‌شد.

    وی افزود: چهار راهبرد اصلی، اول اصل بازدارندگی، یعنی رژیم صهیونی باید چنان قدرت نظامی به دست بیاورد که دشمنان او حتی جرئت فکر کردن به این‌که این رژیم را می‌شود ساقط کرد را نکنند. لذا آن‌قدر خودش را ازنظر نظامی قوی کرد که می‌گفتند همه دولت‌ها ارتش دارند اما اسرائیل ارتشی است که دولت دارد.

    وی ادامه داد: اصل دوم، غافلگیر نشدن و غافلگیر کردن بود. ازآنجاکه رژیم منحوس، عمق راهبردی و استراتژیک ندارد و مساحت جغرافیائی کمی دارد، پس باید کمبود خود را با برتری‌های اطلاعاتی پر کند به‌طوری‌که اگر کسی اراده حمله کرد او مطلع شود و آماده باشد، لذا خود را مجهز به پیچیده‌ترین تجهیزات کرد.

    خطیب نماز جمعه کرج بیان داشت: اصل سوم انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن بود؛ و چهارم، اصل دفاع همه‌جانبه از شهروندان در مقابل حملات.

    وی ادامه داد: امروز همه این راهبردها از بین رفته است. این رژیم تادندان‌مسلح به سلاح‌های آمریکائی و پشتیبان شونده توسط شیطان بزرگ، در مقابل یک گروه کوچک فلسطینی شکست کامل خورده است.

    وی افزود: اینکه باید از ارتش اسرائیل و قدرت اطلاعاتی و امنیتی او بترسند، شده لطیفه‌ای برای خنده؛ که بخصوص موشک‌باران چند شب گذشته نشان داد راهبرد دومش هم بی‌اثر است.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: با توجه به تجهیزات و ابزار و آلاتی که داشت و با جنگ روانی که القاء می‌کرد، همه گمان می‌کردند در هر جای دنیا هر حرکتی را در رصد دارد اما هفت اکتبر پارسال و یک اکتبر امسال به همه ثابت کرد که افسانه است.

    وی اظهار داشت: اصل سومی که روی آن تأکید داشت که با ارتش شکست‌ناپذیرش منطقه عملیاتی را تغییر دهد، هم به خاطر نداشتن مرد جنگی که بتوانند با چریک‌های فلسطینی و لبنانی بجنگند بی‌حاصل ماند و در حقیقت از درون پاشیده است.

    وی به آیه ۱۴ سوره مبارکه حشر اشاره کرد و گفت: قرآن در معرفی وضع و حال آنان که با امروز تطبیق دارد می‌فرماید: «یهودیان از ترس هرگز با شما به‌صورت گروهی نمی‌جنگند جز در دژهای محکم یا از پشت دیوارها، دلاوری آنان میان خودشان شدید است ولی از رویارویی با شما می‌ترسند. آن‌ها را متّحد می‌پنداری، درحالی‌که دل‌هایشان پراکنده است، این به خاطر آن است که آن‌ها قومی هستند که فهم و عقل ندارند».

    نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز بیان داشت: اصل چهارم هم که باید از شهروندانش دفاع کند یعنی برقراری امنیت، با طوفانی که برپا شد و خانه عنکبوتی آنان را به هم ریخت معلوم شد که خیالی بیش نبوده است. دیگر برای صهیونیست‌ها امنیتی وجود ندارد.

    وی افزود: رژیم نژادپرست، هر چهار اصل که برای بقای خود طراحی کرده بود را از دست داده است؛ و حالا با کمک آمریکا و اروپا می‌خواهد خود را احیاء کند اما دیگر نمی‌شود؛ ولو بی‌گناهان را قتل‌عام کند، کودکان و زنان و فرماندهان محور مقاومت از سرداران ایران گرفته تا فلسطینی و لبنانی و عراقی و یمنی و سوری را بکشد.

    وی گفت: برای شهادت سیدالشهدا مقاومت ۸۵ بمب سنگر شکن یک تنی را در مدت ۵ دقیقه در منطقه‌ای کوچک و مسکونی ریخت و در فلسطین ۹۰۲ خانواده را بالکل شهید کرد اما هیچ‌کدام شکستش را جبران نخواهد کرد.

    ایران توانسته فلسطینیان را از مبارزه با سنگ برساند به مبارزه با سلاحهای پیشرفته

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه بعض دوستان می‌گویند ایران کجاست؟ اظهار داشت: در عرض ۲۰ سال، ایران توانسته فلسطینیان را از دوره سنگ و فلاخن برساند به گروه‌های مبارزی که با سلاح‌های پیشرفته از همه تجهیزات فوق مدرن آنان عبور می‌کنند و طوفان برپا می‌کنند.

    وی گفت: حالا این‌ها در فکر به‌زانو درآوردن مقاومت و عقب‌نشینی آنان هستند؟ این‌که محال است. با کشتار سبوعانه و دیوانه‌وار فکر کردند برنده شده‌اند و القاء ترس کرده‌اند؛ و فکر کرده‌اند این محور نورانی، با شهادت فرماندهانش از کار می‌افتد و یا با ایجاد رعب دست‌هایشان را بالا می‌برند؛ اما خیال باطلی است.

    وی افزود: البته دست‌ها را بالا می‌برند؛ اما آن‌وقت که می‌خواهند موشک‌هایشان را تجهیز کنند و یا وقتی بر شما غلبه کردند طناب به گردن شما بیندازند؛ و مردم هم ‌دستانشان را بالا می‌برند آن‌وقت که می‌خواهند باقدرت و صلابت شما را لعن کنند؛ و به آمریکا و اروپا هشدار می‌دهند که دست از کمک مادی و معنوی به این ام الخبائث و ام الفساد بردارند و بیش از این برای مرده در حال احتضار هزینه درست نکنند.

    تشکر و قدردانی امام‌جمعه کرج از مجاهدان عرصه امنیت و عزیزان نیروی انتظامی و سربازان وزارت اطلاعات استان

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در بخش دیگری از بیانات خود به مناسبت اشاره کرد و اظهار داشت: باید از مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور و هم از مجاهدان نیروی انتظامی و هم از سربازان گمنامِ نام‌آشنای وزارت اطلاعات که خالصانه در فراهم کردن امنیت و آرامش برای ایران اسلامی و آحاد جامعه تلاش می‌کنند، و تشکر کنیم.

    وی ضمن عرض تبریک به همه فرماندهان و سربازان و کادر اداری نیروی انتظامی، گفت: این نیروی‌های مجاهد با تنوع مأموریتی که دارند همواره در کنار ما هستند و خدمت‌رسانی می‌کنند؛ و بعضاً دچار بی‌مهری هم می‌شوند؛ اما از کار و انجام‌وظیفه کم نمی‌کنند. البته ممکن است گاهی در گوشه‌ای کسی کوتاهی داشته باشد اما از اصل ارزش و اهمیت کار کم نمی‌کند.

    وی افزود: فعالیت چشمگیر عزیزان در صدور گذرنامه اربعین و امنیت راه‌ها و مجموعه مشاوره‌ای که انجام می‌دهند کارهای ماندگاری است که باید تشکر کرد.

    نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از مجموعه اطلاعاتی استان بخصوص اداره اطلاعات، گفت: ایشان در مقابله و سرکوب داعش در بعد اطلاعاتی تا مقابله با گروه‌ها و فرقه‌های مختلف منحرف و نقشی که در بر هم زدن هم‌گرائی گروه‌های ضدانقلاب داشتند و بخصوص در قصه اعتبار زدایی از منافقین در آلبانی و در مسئله آزادی دیپلمات‌ها با همکاری دستگاه دیپلماسی، خوب عمل کردند.

    وی افزود: ازجمله مسائلی که همیشه با آن مواجه هستیم و عزیزانمان با هم‌افزائی و همکاری فراجا به جد عمل می‌کنند مسئله قاچاق مواد مخدر است.

    وی ادامه داد: در جلوگیری از حیفِ بیت‌المال نیز کارهای خوبی انجام دادند؛ و در مواجهه با فرقه‌ها و موارد دیگر هم الحمدلله از یک مدیریت هوشمند برای مسائل اطلاعاتی استفاده می‌شود که جای تشکر مضاعف و خدا قوت دارد.

    مجلس محترم مصوبه عفاف و حجاب را جهت اجرا به دولت ابلاغ کند

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در بخش پایانی بیانات خود به قانون عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: بعد از مدت‌ها در مجلس قانون عفاف و حجاب با بیش از ۷۰ ماده بررسی و تصویب شده و نکاتی که شورای محترم نگهبان داشت نیز اصلاح شده و باید زودتر به دولت جهت اجرا ابلاغ شود؛ اما تعلل می‌شود.

    وی تأکید کرد: در تأخیر آفت بلکه آفاتی هست؛ لذا نباید در این امور وقت‌کشی کرد؛ چون هرروز خسارات آن بیشتر می‌شود. باید جبهه ، محکم‌تر، فعال‌تر و دغدغه‌مندتر عمل کند.

    وی در خاتمه متذکر شد: مصوبه‌ای که همه کارهایش شده را چرا برای اجرا ابلاغ نمی‌کنند؟ از مجلس محترم می‌خواهیم تا مصوبه به دولت جهت اجرا ابلاغ شود.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر