تصویر
حکم ماموریت همیاران طبیعت استان البرز صادر شد
21 خرداد 1402 - 15:30
1
عزت اله گودرزی در خصوص اعزام همیاران طبیعت جهت انجام ماموریت های پیشگیری، کشف و اطلاع رسانی،اطفا حریق،پشتیبانی امداد و نجات، عملیات مقابله با بحران و دیده بانی گفت: با امضای مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز حکم ماموریت همیاران طبیعت در سال 1402صادر شده است.
ارسال توسط :
پ
پ


عزت اله گودرزی در خصوص اعزام همیاران طبیعت جهت انجام ماموریت های پیشگیری، کشف و اطلاع رسانی،اطفا حریق،پشتیبانی امداد و نجات، عملیات مقابله با بحران و دیده بانی گفت: با امضای مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز حکم ماموریت همیاران طبیعت در سال ۱۴۰۲صادر شده است.

رئیس اداره آموزش و ترویج در این خصوص گفت: با توجه به گرم شدن هوا و احتمال وقوع حریق های به خصوص در مناطق بحرانی در فصل جاری، مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیازمند کمک و همیاری تمام گروه های مردمی و ارگان های ذیربط در موضوع کنترل و اطفا حریق است و در این راستا این اداره کل اقدام به صدور حکم ماموریت همیاران طبیعت نموده است.

عزت اله گودرزی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی البرز تصریح کرد: با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۶۵۲۰/۱۳مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶مدیر کل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، با موضوع حکم ماموریت برای همیاران طبیعت، جهت بهره مندی کلیه اقشار جامعه(همیاران طبیعت، سازمانهای مردم نهاد و .
.
.
) از مزایای شیوه نامه اجرایی آئین نامه فداکارانه خدمت ماده ۲۰قانون مدیریت بحران حکم ماموریت مدیریت حریق (پیشگیری، کشف و اطلاع رسانی،اطفا حریق،پشتیبانی امداد و نجات، عملیات مقابله با بحران و دیده بانی)توسط مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز به مدت یک سال شمسی از ۱۴۰۲/۰۱/۰۱لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۲۹برای کلیه همیاران طبیعت دارای کارت معتبر، حکم ماموریت در سطح استان صادر شد.

همیار طبیعت به فرد یا افرادی اطلاق می‌شود که به صورت انفرادی و گروهی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری را در پیشبرد اهداف «ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا و توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی و .
.
.
» یاری نمایند.
همیاران طبیعـت از اقشار مختلف شامل اعضـای شـورای اسلامی روستا، دهیاران، معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان، مجریان و بهره‌برداران، فارغ‌التحصیلان و کلیه دوستداران طبیعت و منابع‌طبیعی تشکیل شده‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.