تصویر
خادمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افتخار است
01 خرداد 1402 - 15:56
0
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه خدمات رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) شهرستان اشتهارد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و گفت: خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار است.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از ارائه خدمات رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) شهرستان اشتهارد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کرد و گفت: خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار است.

به گزارش «ایثار» استان البرز، سلیمان رستمیان از دکتر لاسجوردی رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا(س) شهرستان اشتهارد در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و بابیان اینکه اجر خادمی خادمان شهدا اجری معنوی و سرشار از انگیزه و روحیه است گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت خالصانه به جامعه‌ی ایثارگری را منشأ خیروبرکت دانست و افزود: امیدواریم با ترویج روحیه‌ی ایثارگری و در سایه‌ی وحدت گامی بلند در جهت توسعه‌ی خدمت به ایثارگران برداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.