تصویر
خانه شهدا مانند خانه خود ماست
04 مهر 1402 - 10:54
3
فرماندار فردیس در دیدار با خانواده شهدا گفت: منزل شهدا مانند منزل خود ماست.
ارسال توسط :
پ
پ

در دیدار با خانواده شهدا گفت: منزل شهدا مانند منزل خود ماست.

فرماندار به همراه فرمانده سپاه امام رضا(ع)، رئیس بنیاد شهید شهرستان فردیس و اعضای ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فردیس به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا دیدار کردند.
خداداد کاشفی در این جلسه با توجه به نعمت حضور در خانواده شهدا گفت: حضور در منزل شهدا برای ما نعمت است و ان شاالله با دعای خانواده شهدا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
وی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

کاشفی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
سرهنگ فلاح نژاد فرمانده سپاه شهرستان در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.
لازم به ذکر است فرماندار فردیس در این دیدار به منزل شهید نظری، عابدی، امینی و طیبی رفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.