تصویر
خانواده‌های شهدا بهترین الگو برای خانواده‌های امروزی در تربیت فرزندان هستند
19 مهر 1402 - 16:12
11
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در دیدار با خانواده شهیدان "بابک خرسندی کلور" و "رسول بهم‌وند" با اشاره به اینکه همه ما قدردان خانواده های معظم شهدا هستیم، گفت: خانواده‌های شهدا بهترین الگو برای خانواده‌های امروزی در تربیت فرزندان هستند .
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار با خانواده شهیدان "بابک خرسندی کلور" و "رسول بهم‌وند" با اشاره به اینکه همه ما قدردان خانواده های معظم شهدا هستیم، گفت: خانواده‌های شهدا بهترین الگو برای خانواده‌های امروزی در تربیت فرزندان هستند .

سرهنگ "کامران ملکی" همزمان با ششمین روز از هفته انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهیدان "بابک خرسندی کلور" و "رسول بهم‌وند"، اظهار داشت: شهدا با خون خود امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده اند.
وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی های شهداء در حفظ و پاسداری از مرزهای کشور و ارزش‌های اسلامی افزود: شهادت، حقیقت عظیمی است که توفیق رسیدن به این مقام الهی شامل حال بندگان خاص می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس تصریح کرد: همه ما مدیون پدر و مادر شهدا هستیم که با روزی حلال جگرگوشه های خود را پرورش داده و برای ایجاد امنیت و دفاع از کشور هدیه دادند، شما بهترین الگو برای خانواده های امروزی در تربیت فرزندان هستید.
سرهنگ "ملکی" با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهداء خواستار دعای خیر آنان در راستای یاری و مدد خداوند متعال در جهت انجام وظایف و پیشبرد اهداف فراجا شد.
گفتنی است شهید "رسول بهمن‌وند" در فروردین ۱۳۶۹ به خدمت مقدس سربازی اعزام و در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۷۰ در نهبندان خراسان جنوبی به اسارت اشرار درآمد و حدود ۴ ماه بعد در تاریخ ۱۳ آذر ماه همان سال پیکر پاک و مطهر وی کشف شد و شهید "بابک خرسندی کلور" نیز در سال ۱۳۷۰ به خدمت مقدس سربازی فراخوانده شد که در تاریخ ۳ تیرماه ۱۳۷۱ در نصرت آباد زاهدان در حین درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد.
"روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد"

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.