تصویر
خبرنگاران عاملی برای مشارکت موثر مردم در برنامه های مدیریت شهری فردیس هستند
24 مرداد 1402 - 14:32
5
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: رسانه ها عاملی برای مشارکت موثر مردم در برنامه های مدیریت شهری فردیس هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: رسانه ها عاملی برای مشارکت موثر مردم در برنامه های هستند.

سید حمید یعقوبی در آیین از خبرنگاران و رسانه های فعال در حوزه مدیریت شهری فردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار کرد: تصور پیشرفت جوامع بدون حضور خبرنگاران و رسانه ها غیرممکن است و مدیریت شهری فردیس بر این موضوع اذعان دارد.
وی در ادامه افزود: جایگاه تاثیرگذار خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی و جلب مشارکت شهروندان در فعالیت های برای رسیدن به توسعه پایدار شهری برکسی پوشیده نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه رسانه ها مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان شهری را دارند، عنوان کرد: خبرنگاران در حقیقت چشم بینای جامعه و مردم تلقی می شوند؛ انتظار می رود ضمن اینکه در بیان و انتقال مطالبات و انتظارات از شهرداری زبان گویای مردم باشند، با ایجاد سازو کارهایی زمینه گفت و گو و تفاهم برای حل مشکلات شهری را فراهم آورند.
وی تصریح کرد: ایفای صحیح این کارکردها؛ ارتقای روحیه مطالبه گری رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی،‌ انتقال مطالبات جامعه توسط رسانه ها به مسئولان و پاسخگو شدن مدیران در قبال مباحث مطرح شده را در پی خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.