تصویر
خبر دستگیری ۲ تن از عوامل تبلیغات  انتخاباتی در نظرآباد تکذیب شد
21 بهمن 1402 - 11:35
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد خبر دستگیری ۲ تن از عوامل تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان به دلیل توزیع کارت هدیه و پول نقد تکذیب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری خبر دستگیری ۲ تن از عوامل تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان به دلیل توزیع کارت هدیه و پول نقد تکذیب کرد.

" داوود نوری" افزود: با انتشار این خبر جعلی در فضای مجازی، دستگاه های امنیتی و قضایی وارد عمل شدند و بررسی های فنی انجام پذیرفت.
وی بیان کرد: بنابراین به اطلاع مردم شهرستان نظرآباد می رساند که سرنخ های بدست آمده درحال پیگیری بوده و طی چند روز آینده عوامل انتشار این شایعه با دستور دادستان دستگیر و وارد فرآیند رسیدگی قضایی خواهند شد.
وی به تولید و منتشرکنندگان اینگونه جعلی که برهم زننده آرامش و نظم موجود در فضای انتخاباتی در شهرستان می شوند، هشدار داد که منتظر برخورد سخت قانونی و قضایی باشند.

منبع ایرنا برچسب ها: – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد خبر دستگیری ۲ تن از عوامل تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان به دلیل توزیع کارت هدیه و پول نقد تکذیب کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد خب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.