تصویر
خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی حمل و نظرآباد  به زائران اربعین حسینی در مهران
07 شهریور 1402 - 13:15
3
راحمی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری نظرآباد با اعلام این خبر افزود خدای عزوجل را شاکریم که توفیق خدمت به زائران سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در ایام اربعین را همچون سنوات گذشته بر ما عطا نموده است.
ارسال توسط :
پ
پ

راحمی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری با اعلام این خبر افزود خدای عزوجل را شاکریم که توفیق خدمت به زائران سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در ایام اربعین را همچون سنوات گذشته بر ما عطا نموده است.

وی گفت با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته با اتحادیه حمل‌و نقل شهری کشور که طبق سنوات گذشته سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری نظرآباد گوشه‌ای از ارادت به زائران حسینی را با اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس همراه با ۲۴ راننده و کمکی بر عهده خواهند داشت.
وی افزود امسال برای هشتمین سال می‌باشد که این سازمان در مرز مهران نسبت به جابجایی زایرین اربعین مشارکت خواهد داشت و طبق زمانبندی اعلام شده از ۹ شهریور لغایت ۲۲شهریور به مدت دو هفته رانندگان ناوگان اعزامی اتوبوسرانی در خدمت شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعینی خواهند بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.