تصویر
خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران اولویت کاری بنیاد است
28 دی 1402 - 10:50
1
مدیرکل، معاونین و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با سفر به شهرستان چهارباغ که باهدف بازدید ادواری صورت گرفته بود با امام‌جمعه، فرماندار و ایثارگران شهرستان دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل، معاونین و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با سفر به شهرستان که باهدف بازدید ادواری صورت گرفته بود با امام‌جمعه، فرماندار و ایثارگران شهرستان دیدار کردند.

سلیمان رستمیان مدیرکل، معاونین و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با سفر به شهرستان چهارباغ که باهدف بازدید ادواری و رسیدگی به مشکلات ایثارگران صورت گرفته بود در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام کرده و در ادامه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دربانی امام‌جمعه، جعفری فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
سلیمان رستمیان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دربانی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: سفرهای شهرستانی به‌منظور ارزیابی و بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌گیرد و مادر این سفرها اهدافی را دنبال می‌کنیم ازجمله بررسی و رفع مشکلات ایثارگران.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری بنیاد دانست و افزود: فلسفه وجودی بنیاد ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا تمام تلاش مجموعه بر این دو مأموریت استوار است و امیدواریم با یاری مسئولان بتوانیم به این مهم جمعه عمل بپوشانیم.

تلاش مجموعه بنیاد رضایتمندی ایثارگران است
دکتر رستمیان در ادامه در دیدار با مهندس جعفری فرماندار چهارباغ از حضور مستمر و بازدید فرماندار و امام‌جمعه محترم و مسئولین شهرستان از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد قدردانی نمود و بر حل مشکلات و موضوعات مهم ازجمله امور درمانی و بیمه‌ای با هم‌افزایی سایر متولیان امر تأکید کرد.
وی تلاش مجموعه بنیاد را خدمت به ایثارگران و رضایتمندی آنان دانست و تصریح کرد: این مهم میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی تمامی مسئولین، خدمت به ایثارگران باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تمامی مسئولین باید نسبت به تکریم ایثارگران تلاش کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر ایستادگی در جامعه خواند و با تأکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، گفت: یکی از مهم‌ترین عملکردهای مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و ادارات باید در این خصوص پای‌کار باشند.
مهندس جعفری اسکندرلو نیز ضمن از زحمات ارزشمند اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مجموعه بنیاد شهید شهرستان در راستای تکریم خانواده محترم تحت پوشش، بر ایجاد شرایط مناسب برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تأکید کردند.
ایشان در ادامه افزود: ما در موضوع بازدید و تکریم از خانواده‌های معظم و مادران و همسران شهدا که به‌حق برکت شهرستان ما هستند سعی کرده‌ایم دیدارهای دوره‌ای داشته و جویای شرایط این عزیزان باشیم.

جانبازان اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند
سلیمان رستمیان در ادامه برنامه‌های بازدید ادواری از شهرستان چهارباغ با جانبازان سرافراز اژدر حق فلاح، مطلب حق روستا و عقیل فرهنگ رنجبر دیدار و از این عزیزان تجلیل کرد.
رستمیان این دیدارها جانبازان را اسوه‌های ایثار و مقاومت دانست و گفت: آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان است که برای انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی را الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز و آینده کشور دانست و تصریح کرد: جانبازان درس‌های فراوانی از رشادت و ازخودگذشتگی برای نسل‌های امروز و آینده کشور دارند.
وی افزود: امروز با هیچ زبان و عملی نمی‌توان از رشادت‌های جانبازان تقدیر کرد، مدیران و مسئولان مکلف به حفظ احترام و جایگاه جانبازان و ایثارگران هستند و باید تا حد ممکن در جهت تسهیل امور زندگی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
گفتنی است حضور در بنیاد چهارباغ، دیدار با کارکنان و برگزاری جلسه شورای اداری در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران از دیگر برنامه‌های بازدید ادواری مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از شهرستان چهارباغ بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.