تصویر
خدمت به جامعه ایثارگری، درحقیقت حفظ ارزش‌های انقلاب است
03 آبان 1401 - 9:10
2
حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در اجرای برنامه های طرح سپاس و دیدار با ایثارگران استان درسال جاری اظهار داشتند: چراغي كه شهدا سر راهمان روشن كرده اند را با تلاش و خدمت صادقانه خود به نظام مقدس جمهوري اسلام نوراني تر كنيم.
ارسال توسط :
پ
پ

حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در اجرای برنامه های طرح سپاس و دیدار با ایثارگران استان درسال جاری اظهار داشتند: چراغی که شهدا سر راهمان روشن کرده اند را با تلاش و خدمت صادقانه خود به نظام مقدس جمهوری اسلام نورانی تر کنیم.

حسین قلی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی در راستای اجرای طرح سپاس گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، افتخاری بزرگ و رسالتی مهم بر دوش مردم و مسئولان است و خانواده‌های ایثارگران به عنوان الگوی ارزشمند در جامعه اسلامی شایسته تکریم و احترام هستند.
شهدا و ایثارگران با بذل جان خویش اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و موجب شکست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی شدند اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام حاصل شده از این رو حضور در جمع این زیزان را باعث افتخار می‌دانیم .
حسین قلی پور در ادامه افزود : خانواده معظم شاهد و ایثارگر ان چشم و چراغ مملکت بوده و هستند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.
اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام حاصل شده از این رو حضور در جمع این عزیزان را باعث افتخار می‌دانیم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی : چراغی که شهدا سر راهمان روشن کرده اند را با تلاش و خدمت صادقانه خود به نظام مقدس جمهوری اسلام نورانی تر کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.