خدمت رسانی اتوبوسرانی به تماشاگران فوتبال
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 9:55
  • شناسه : 1577004
    0

    شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس – چادرملو اردکان، خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس – چادرملو […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس – چادرملو اردکان، خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس – چادرملو اردکان، خبر داد.

    بر این اساس، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که امروز، شنبه ۱۴ مهرماه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه تختی به میادین اصلی شهر، منتقل می‌کنند.

    همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

    منبع: مهر

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر