تصویر
خروجی اقدامات شهرداری کرج کجاست؟ از امام جمعه کرج بابت عدم عملکرد شهرد اری عذرخواهی میکنم
23 مرداد 1402 - 9:38
1
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر اقدامی از سوی شهرداری کرج صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟ علی قاسم پور در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به تذکرات مکرر خود به شهردار کرج در سال گذشته که بارها و بارها صورت گرفته، خطاب به وی اظهارداشت: خروجی این تذکرات ملموس نیست و شاید بهتر است بگوییم اصلا مشاهده نمی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو شورای اسلامی گفت: اگر اقدامی از سوی شهرداری صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟
علی قاسم پور در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی این شورا با اشاره به تذکرات مکرر خود به در سال گذشته که بارها و بارها صورت گرفته، خطاب به وی اظهارداشت: خروجی این تذکرات ملموس نیست و شاید بهتر است بگوییم اصلا مشاهده نمی شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نکات مطرح شده خطاب به شهردار کرج اذعان کرد: یکی از این موارد، زیبا سازی کرج بود که به صورت کلی تعطیل است و شهرداری اقدامی به نام زیباسازی در این کلانشهر انجام نمی دهد.
پاکیزه نگداشتن شهر و روند جمع آوری زباله ها دارای اشکال است که این تذکر نیز بارها و بارها خدمت شما عرض شد.
قاسم پور با بیان اینکه در مورد روشنایی شهر از همین تریبون بارها مواردی را بیان و تاکید کردیم که این موضوع امنیت همشهریان را تهدید می کند و جان، مال و ناموس مردم در خطر است، بیان کرد: جناب آقای حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت عدم عملکرد ، بنده از شما عذرخواهی می کنم که این موارد باید بارها از تریبون نماز جمعه بیان شود.
وی با اشاره به بندهای ماده ۵۵ و تاکید بر مطالعه آن ها بیان کرد: چرا باید به گونه ای عمل شود که ساده ترین وظایف شهرداری انجام نشود و اگر اقدامی صورت گرفته است، نتیجه آن کجاست؟ سرانجام ورودی های شهر کرج و جمع آوری زباله ها چه شد؟ دلیل خاموشی و تاریکی برخی معابر و به خطر افتادن امنیت مردم چیست؟ عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: اکنون که هیچ یک از موارد مذکور انجام نشده است، لااقل شهر را پاکیزه نگداریم و به گونه ای عمل کنیم که زباله ها از سطح شهر جمع آوری و چهره آن زیبا شود، نور معابر کافی باشد، چند اقدام مهم در زمینه زیباسازی شهر انجام دهیم.
از شما که شهردار و منتخب اعضای شورا هستید می خواهیم موارد مذکور که دغدغه امام جمعه کرج نیز هستند، با جدیت و فوریت پیگیری شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.