تصویر
خروج البرز از حصار زندان ها، مطالبه ای ۴۰ ساله که محقق شد
14 مرداد 1402 - 9:58
شناسه : 612810
4
بعد از ۴ دهه، هفتمین استاندار البرز با همت جهادی و همراهی ریاست قوه قضاییه مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر کرج را فراهم آورند تا یکی از مهم ترین مطالبات اجتماعی و فرهنگی دراستان البرز محقق شود.

بعد از ۴ دهه، هفتمین استاندار البرز با همت جهادی و همراهی ریاست قوه قضاییه مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر را فراهم آورند تا یکی از مهم ترین مطالبات و دراستان البرز محقق شود.

اکنون مقدمات تعطیلی زندان رجائی شهر در حال انجام است و این زندان در جریان تخلیه است.
این اقدام بدنبال مطالبه دکترعبداللهی استاندار البرز در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز در ۱۷ فروردین ماه رقم خورد و بعنوان یکی از مهم ترین مطالبات اجتماعی و فرهنگی در استان البرز محقق شد.
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان تاکید کرد: زندان رجائی‌شهر که در داخل است باید هر چه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج شود و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.
همچنین رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برگزار شد با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجائی‌شهر انجام شود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.