تصویر
“خروپف” از کرج برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا
17 خرداد 1402 - 12:52
2
فیلم کوتاه "خروپف" به کارگردانی سارا عابدی در دوازدهمین حضور بین المللی خود موفق شد برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا شد.
ارسال توسط :
پ
پ


فیلم کوتاه "خروپف" به کارگردانی سارا عابدی در دوازدهمین حضور بین المللی خود موفق شد برنده شانزدهمین فستیوال بین المللی کورتی آ پونته در پادوای ایتالیا شد.

کورتی آ پونته جشنواره ای با رویکردی اختصاص یافته به آموزش هنر فیلم و مشارکت فعال مردم در تمام سنین و گروه‌های است و درمنطقه ونیز- شهر پادوا کشور ایتالیا برگزار می شود.

این جشنواره در ایتالیا به دلیل حضور بخش بین المللی بزرگی که به کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است، با نمایش فیلم های کوتاه ساخته شده توسط کودکان و نوجوانان از سراسر جهان برای کیفیت و ارزش منحصر به فرد است.
این فستیوال بخش کودکان و بزرگسالان دارد.
در بخش کودکان فیلم های کوتاه ساخته شده توسط کودکان از سن ۳ تا ۱۸ سال به نمایش در می آیند.

سارا عابدی نوجوان ۱۳ المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان انجمن سینمای جوانان استان البرز می باشد که در کارنامه هنری خود جایزه هیات داوران و مردمی برای فیلم مستند داستانی زندگی خصوصی سارا از شبکه مستند در برنامه نردبان، خروپف، منتخب هفتمین دوره جشنواره ملی مدرسه و کسب ۵ جایزه جهانی و "مستند پدر بزرگ مادر بزرگ " برگزیده بهترین فیلم هشتمین جشنواره ملی مدرسه و لوح بهترین فیلم المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان را در کارنامه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.