تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند صدور چهار موافقت اصولی گردشگری با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در البرز وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز

خط کشی ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های البرز
09 بهمن 1402 - 11:29
2
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 900 کیلومتر در راه‌های استان خط زده شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۰۰ کیلومتر در راه‌های استان خط زده شده است.

مرتضی داوودی با اشاره به اجرای پروژه خط‌کشی راه‌های البرز که شامل آزادراه تهران- - قزوین و مسیرهای اصلی، فرعی و جاده‌های روستایی استان می‌شود، اظهار کرد: البرز از ابتدای سال تاکنون با استفاده از توان اکیپ‌ امانی این اداره‌کل و پروژه‌های پیمانکاری، ۹۰۰ کیلومتر در راه‌های استان خط زده شده است.
وی با بیان اینکه خط‌کشی راه‌ها از مقرون به صرفه‌ترین علائم ایمنی هستند چون مستقیما در دید راننده قرار دارند، افزود: در این راستا نیروهای راهداری استان به منظور افزایش ایمنی، هدایت وسایل نقلیه، آگاهی‌دادن به کاربران راه، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی تحت پوشش را به‌طور ویژه انجام می‌دهند.
داوودی با بیان اینکه عملیات خط کشی در تمام محورهای استان انجام می‌شود ولی محورهای پرتردد و گردشگری در اولویت خط کشی قرار دارند، گفت: عدم عبور وسایل نقلیه ازروی خطوط به‌خصوص در ساعات اولیه بعد از اجرای عملیات خط‌کشی، نقش موثری در ماندگاری خطوط و نقوش ترافیکی دارد لذا از رانندگان می‌خواهیم نسبت رعایت این مهم توجه لازم را داشته باشند و دربین خطوط حرکت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.