تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

خلق حماسه ای دیگر از حضور مردم البرز
09 دی 1402 - 12:04
2
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز امروز شنبه نهم دیماه بار دیگر به میدان آمدند و با خلق حماسه ای به یادماندنی حمایت خود را از ولایت و رهبری و ارزش های دینی اعلام داشتند ضمن آنکه با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و بدخواهان دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز امروز شنبه نهم دیماه بار دیگر به میدان آمدند و با خلق حماسه ای به یادماندنی حمایت خود را از ولایت و رهبری و ارزش های دینی اعلام داشتند ضمن آنکه با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام و بدخواهان دادند.

این حضور پرشور و با بصیرت مردم بار دیگر موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود شد و نشان داد که اقوام ساکن در ایران کوچک متحد و یکپارچه آماده دفاع از ارزش های دینی و الهی هستند.
مردم در راهپیمایی نهم دی در با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پرچم های جمهوری اسلامی ایران آمدند تا به دشمنان بگویند همیشه در صحنه بوده و از ارزش های انقلاب اسلامی که خون پاک هزاران شهید در راه آنها ریخته شده است ، پاسداری خواهند کرد.
این حضور پرشور مردمی بار دیگر بر کارنامه بلند ناکامی های دشمنان در مقابل اراده ایرانیان افزود و شعور و بصیرت مردم انقلابی را به نمایش گذاشت.
راهپیمایی روز ۹ دی مردم کرج امسال با سالهای گذشته تفاوت بسیاری داشت چرا که در این راهپیمایی تصایر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه کودک کشی ها با خشم و انزجار عمومی نسبت به چهره پلید استکبار جهانی و صهیونیست ها همراه بود.
بسیاری از شرکت کنندگان با حمل پرچم های ایران و فلسطین حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام داشته و جنایات اسراییل را محکوم کردند .
تصاویر شهدا و حضور کفن پوشان از جلوه های دیگر راهپیمایی روز بصیرت در کلان وسایر مناطق استان البرز بود.
فریاد های مرگ برآمریکا نوجوانان و جوانان درکنار زنان و مردان ، افراد مسن در راهپیمایی ۹ دی نیز شوق لبیک به پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی را دوچندان کرده بود .
دسته ها و گروه های مختلف نیز از معابر و خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی روز ۹ دی در کرج از میدان توحید به سمت مصلای امام خمینی (ره) کرج به خیل راهپیمایان پیوسته و شعار های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا پرتکرار شد.
راهپیمایی ۹دی کرج در پایان پای صحبت های رییس ستاد ۹ دی کشور و مشاورعالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشستندهمچنین در شهرستان های تابعه استان البرز شامل طالقان،ساوجبلاغ ، ، ، و اشتهارد نیز با برگزاری تجمع های خودجوش مردمی این روز مهم و تاریخی را گرامی داشته شد.

منبع ایرنا برچسب ها: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان البرز امروز شنبه نهم دیماه بار دیگر به میدان آمدند و با خلق حماسه ای به یادماندنی حمایت خود را از ولایت و رهبری و ارزش های دینی اعلام داشتند ضمن آنکه با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.