تصویر
خلق حماسه ملی با مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل می شود
28 بهمن 1402 - 9:47
1
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان کرج گفت: منتخبان برگزاری انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و باید برای صیانت از آن اهتمام ورزند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان گفت: منتخبان برگزاری انتخابات امانتدار آراء مردم هستند و باید برای صیانت از آن اهتمام ورزند.

جناب آقای موسوی صبح جمعه در دومین همایش عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج که با حضور استاندارالبرز، رئیس ستاد انتخابات استان، و رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، و اشتهارد، رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، معاونان، مشاوران استاندار و مدیران کل استان در سالن نژادفلاح کرج برگزار شد با قدردانی از نوآوری و اقدامات ارزنده ای در برگزاری سلسله همایش های دیدار با مجریان برگزاری انتخابات تدارک دیده شده است، گفت: مشارکت و احساس مسئولیت برای حضور حداکثری در انتخابات و نقش آفرینی آحاد افراد جامعه تکمیل کننده حماسه ملی خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به روایات قرآنی مبنی بر سپردن امانت الهی به اهل آن تصریح کرد: عوامل اجرایی و نظارتی امانت دار مردم هستند و باید برای صیانت و حفاظت از آراء مردم در روز انتخابات تلاش کنند.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان کرج گفت: انتظار می رود منتخبین مردم در شعب اخذ رأی که نماینده اقشار مختلف جامعه نیز هستند از آراء مردمی صیانت نموده و وظایف و تکالیف قانونی خود را به بهترین نحو ممکن به انجام رسانند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.