تصویر
خوابگاه‌های دانشجویی حق پذیرش غیر دانشجو را ندارند
10 مرداد 1401 - 11:53
2
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: خوابگاه‌های دانشجویی بخش خصوصی که طرف قرارداد با دانشگاه‌ها هستند فقط می‌توانند نسبت به پذیرش دانشجویان معرفی شده از طرف دانشگاه‌ها اقدام کنند و حق پذیرش مهمانان غیر دانشجو و خارج از دانشگاه‌ها را ندارند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون گردشگری اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: خوابگاه‌های دانشجویی بخش خصوصی که طرف قرارداد با دانشگاه‌ها هستند فقط می‌توانند نسبت به پذیرش دانشجویان معرفی شده از طرف دانشگاه‌ها اقدام کنند و حق پذیرش مهمانان غیر دانشجو و خارج از دانشگاه‌ها را ندارند.

شهرام علی‌محمدی روز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ اظهار کرد: درالبرز برخی واحدهای اقامتی به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند و یا با مجوز خوابگاه دانشجویی به پذیرش دیگر مهمانان می‌پردازند.
درحالی که پذیرش دیگر مهمان‌ها فقط با مجوز خانه مسافر صورت می‌گیرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهتگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: همین افراد چنانچه مایل هستند نسبت به پذیرش مهمانان اقدام کنند، بر اساس آیین‌نامه مربوط به تأسیسات گردشگری به معاونت گردشگری اداره کل مراجعه کرده و نسبت به اخذ مجوز خانه مسافر اقدام کنند تا بتوانند به عنوان واحد اقامتی فعالیت کنند.
او ادامه داد: مکانی مانند خوابگاه می‌تواند با همان شکل در قالب هاستل ولی با مجوز واحد اقامتی خانه مسافر در اختیار گردشگران و مسافران غیر دانشجو قرار بگیرد تا هزینه اقامت نیز کاهش یابد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.