تصویر
خواسته‌های به‌حق مربیان ورزشی در قالب قانون پیگیری شود
23 آبان 1401 - 13:10
2
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج، خواستار پیگیری خواسته‌های به‌حق مربیان ورزشی در قالب قانون شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون ، هنری، ، و جوانان شورای اسلامی ، خواستار پیگیری خواسته‌های به‌حق مربیان ورزشی در قالب قانون شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی در دیدار با مربیان ورزش همگانی که با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، به نقش ورزش همگانی در ترویج فرهنگ ورزش در پارک‌ها و ارتقای سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: در همین راستا باید به خواسته‌های به‌حق و قانونی مربیانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند رسیدگی شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از اقدامات اخیر سازمان فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ ورزش همگانی میان شهروندان در سنین مختلف، گفت: امید است این اقدامات مطلوب و در خور شان شهروندان، به صورت مستمر صورت پذیرد.
سعیدی بیان کرد: شهرداری دارای قابلیت فراوانی در تقویت و توسعه ورزش همگانی و صبحگاهی هست و می تواند با برگزاری ورزش صبحگاهی افزایش نشاط عمومی را ترویج دهد.
وی تصریح کرد: ورزش همگانی نیاز اساسی جامعه است و باید برای ترویج این فرهنگ جدی تر گام برداریم.

وی افزود: جامعه‌ای سالم و بانشاط است که فرهنگ ورزش و ورزش‌های همگانی در آن نهادینه شود و امیدواریم با توجه به فعالیت‌های انجام شده شاهد برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌های ورزشی در سطح شهر باشیم.
گفتنی است در ادامه این دیدار، ودرباره مشکلات و موانع ورزش های همگانی علی الخصوص اعمال سلیقه های خلاف قانون برخی نهادها بحث و گفت‌وگو شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.