تصویر
خواص استان البرز برای انتخابات به میدان بیایند
28 بهمن 1402 - 9:50
3
دکترعبداللهی استاندار البرز صبح جمعه در دومین همایش عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج که در سالن نژادفلاح برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور عزتمندانه آحاد مردم در مراسم ایام الله دهه فجر امسال باشکوه تر از همیشه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکترعبداللهی استاندار البرز صبح جمعه در دومین همایش عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان که در سالن نژادفلاح برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور عزتمندانه آحاد مردم در مراسم ایام الله دهه فجر امسال باشکوه تر از همیشه برگزار شد.

وی در ادامه با قدردانی از حضور نمایندگان فرماندار و مجریان و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرج با اشاره قرار دادن فلسفه‌ برگزاری همایش های ویژه با عوامل اجرایی انتخابات در شهرهای استان البرز گفت: این سلسله همایش ها علاوه بر اینکه دیداری با یکایک مجریان برگزاری انتخابات است، تمرینی هم در ایام باقی مانده به انتخابات یازدهم اسفندماه بشمار می رود.
مقام عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به نامگذاری کرج بعنوان ایران کوچک از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو حضور اقوام و وحدت و همدلی مردم ایران کوچک صیانت از تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص این استان خواهد بود.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه تمرکز اقوام و قومیت های مختلف در این استان وظیفه و رسالت ما را خطیرتر ساخته است، وظایف نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی را در انتخابات فرا رو مورد اشاره قرار داد و افزود: وظیفه ایران کوچکی ها تنها حضور در شعب اخذ رای نیست بلکه شما بعنوان منتخب مردم توسط فرمانداری‌ها انتخاب شده اید که از آرا مردم صیانت کنید.
استاندار البرز در ادامه با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری از ابتدای سال پیرامون اهمیت مسئله انتخابات بیان کرد: مقام معظم رهبری از انتهای سال گذشته و ابتدای سال جدید در حرم مطهر ثامن الحجج امام رضا (ع) و در سالگرد رحلت امام (ره) در حرم مطهر امام راحل و در دیدارها و برنامه های مهم ملی این مهم را متذکر شده اند.
وی افزود: چه در دیدار با بانوان محترم، ائمه جمعه‌های سراسر کشور و اخیراً در ایام دهه فجر در دیدار با افسران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، فرمایشاتی را در این خصوص داشته اند به ویژه به خواص تأکید فرموده اند که به میدان بیایند.

استاندار البرز در جمع عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: منظور از خواص شما هستید افرادی که به هر حال به نوعی به نظام اسلامی و انقلاب ارادت دارید و خانواده شهدا ایثارگرانی که منتخب شده اید تا از آرا مردم صیانت کنید.
وی ادامه داد: شما علاوه بر اینکه وظیفه‌ دارید که تلاش نمایید و نقش خود را بعنوان خواص جامعه به نحو احسن به انجام رسانید موظف به امانت داری و حفظ آراء مردمی در انتخابات هم هستید.
دکترعبداللهی صیانت از خون ۲۵۰ هزار شهید و جانباز سرافراز را در برگزاری انتخابات پیش رو متصور شد و گفت: انتخابات مظهر قدرت و قوت ایران اسلامی و وحدت و انسجام انقلاب و ولایت است و همه باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری با وحدت و انسجام در میدان باشید و ثابت کنید که استان البرز و ایران کوچک تجلی گاه اتحاد اقوام و انسجام ملی است و لقبی که حضرت آقا برای البرز انتخاب فرموده اند در این برهه متبلور شود.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به پیش بینی ۱۳۰۰ شعبه اخذ رأی در استان البرز گفت: از این تعداد ۷۴۲ صندوق رأی متعلق به حوزه انتخابیه کرج است و ۲۶ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان هستند.
دکترعبداللهی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و تأثیر حضور گسترده مردم در انتخابات برای حفاظت از آرمان های انقلاب و کشور تصریح کرد: امروز دنیا نظاره گر ما است و این حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی افزود: مردم با وجود سختی‌ها تابع ولی امر مسلمین هستند و انتظار می رود انتخابات با عظمتی را در البرز شاهد باشیم.
استاندار البرز در محور پایانی سخنان خود با مروری کوتاه بر توفیقات ۴ساله استان البرز در عرصه های مختلف گفت: در ۴ سال اخیر اقدامات ارزنده ای در استان البرز صورت گرفته است که از جمله آنها افزایش ۵۰ درصد تعداد تخت های بیمارستانی و تکمیل و احداث ۳۰۰ مدرسه بوده است.
وی افزود: استان البرز بزودی با تجهیز به دستگاه درمان سرطان بعنوان اولین استان برخوردار از این تکنولوژی شناخته خواهد شد و برغم تحریم ها با اتکا به دانش و تکنولوژی داخلی با توان بومی خود روز به روز پیشرفت و توسعه را تجربه می کند.
دکترعبداللهی گفت: تکمیل بزرگراه ها و تأمین واگن های مترو کرج، اقدامات قرارگاه و کاهش آمار آسیب های اجتماعی استان البرز را امروز در زمره استانهای موفق در حوزه مسائل اجتماعی قرار داده است.
استاندار البرز امروز جمعه نیز در دومین همایش سراسری با ۱۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کرج دیدار کردند و راهبردهای اجرایی در انتخابات را تبیین و تشریح نمودند.
در این همایش علاوه بر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ورئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیأت نظارت انتخابات شهرستان کرج، معاونان استاندار، مشاوران و مدیران کل استانی نیز حضور داشتند.

اجرای گروه اقوام و حضور نمایندگانی از قومیت های مختلف بعنوان نمادی از ایران کوچک بخشی از این همایش را به خود اختصاص داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.