تصویر
خودشیفته جایزه بهترین فیلم داکا را کسب کرد
26 بهمن 1401 - 11:38
1
فیلم کوتاه «خودشیفته» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خاکباز از استان البرز موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم در شهر داکا کشور بنگلادش شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فیلم کوتاه «خودشیفته» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خاکباز از استان البرز موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم در شهر داکا کشور بنگلادش شد.

اسماعیل خاکباز، کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه خودشیفته گفت: این فیلم پس از کسب جایزه بهترین کارگردانی در فستیوال لیسبون ۲۰۲۲این بار در فستیوال cinemaking film festival2023 در شهر داکا روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلم را کسب کرد.
وی یادآور شد: پیش از این نیز در آبان ماه سال جاری مستند« راننده اکسیژن» در فستیوال کانزاس کشور آمریکا مورد توجه قرار گرفت.
وی از جمله عوامل این فیلم را «نازنین زهرا فرجی» بازیگر، «محمد صالحی» مدیر تصویر برداری، «مسعود فهیمی» صداگذاری و ترکیب صدا، «متین طاهازاده» دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، «حر اصغری« مدیر تولید و «راحله فلاحی» گریمور برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.