تصویر
خودمراقبتی مانع از بروز آسیب ها در کارکنان می شود
11 دی 1400 - 15:42
3
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: همه ما بايد در محيط کار و خارج از آن مراقب خود و ديگران باشيم و با امر به معروف و نهي از منکر در سالم سازي محيط خدمتي و جامعه خود کوشا باشيم.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: همه ما باید در محیط کار و خارج از آن مراقب خود و دیگران باشیم و با امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی محیط خدمتی و جامعه خود کوشا باشیم.

سرهنگ "بیژن جنتی" اظهار کرد: نظم و انضباط ظاهری و معنوی به سازمان هویت می بخشد و باعث تسریع درانجام امور و ازبین رفتن نواقص و مشکلات می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: آموزش کارکنان ازجمله مهمترین موضوعاتی است که باید مد نظر فرماندهان و مدیران باشد زیرا نیروهای انسانی مهمترین سرمایه های هرسازمانی هستند که همواره باید کارآمدی آنها را حفظ و ارتقا داد.
وی با اشاره به اهمیت صیانت کارکنان ابراز داشت: مأموریت های پلیس بسیار مهم و ارزشمند هستند و به همین دلیل شیطان همواره درصدد آنست که با انواع روشها ما را آلوده کند و عزت و آبرویمان را ببرد.
سرهنگ جنتی خاطرنشان کرد: همواره باید اصل خودمراقبتی را در محیط کار و خارج از آن در نظر بگیریم و با امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی محیط خدمتی و جامعه خود کوشا باشیم.
این مقام انتظامی گفت: به منظور صیانت و جلوگیری از آسیب رسیدن به نیروهای انسانی سازمان پلیس، نظارت مداوم و مستمر برعملکرد آنان از طریق مراجع ذیصلاح ضروری است.
وی در ادامه افزود: افزایش برنامه های آموزشی در راستای صیانت و پیشگیری از جرایم شایع برای کارکنان ناجا یکی از مواردی است که باید با انجام برنامه ریزی مورد نیاز این موارد دنبال شود.
– معاون هماهنگ کننده پلیس البرز در پایان گفت: رسالت سنگینی به عهده ما است و باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنیم تا خدای ناکرده شرمنده شهدا و خانواده معظم آنها، مردم و خانواده خود نشویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.