تصویر
خیرین مدرسه ساز در راه عدالت آموزشی  ایثارمی کنند
08 آذر 1401 - 12:13
3
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ه در آیین افتتاح مدرسه خیری سمپاد " زنده یاد اسماعیل رسولی ختایی " که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج گفت: خیرین مدرسه ساز در راه گسترش عدالت آموزشی با نگاه معنوی ایثارمی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ه در آیین افتتاح مدرسه خیری سمپاد " زنده یاد اسماعیل رسولی ختایی " که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درآموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: خیرین مدرسه ساز در راه گسترش عدالت آموزشی با نگاه معنوی ایثارمی کنند.

" علی حجرگشت " با بیان اینکه خیرین گرانقدر زحمت یاری رساندن دولت را درساخت فضاهای آموزشی می کشند، افزود: اعتبارات دولتی محدودیت هایی دارد اما خیرین هستند که ما را در تامین فضای آموزشی کمک می کنند.
وی خاطرنشان کرد: نگاه خیرین به امر مقدس مدرسه سازی موجب می شود که ما برای تربیت دانش آموزان روحیه بیشتری بگیریم.

وی به ملزمات مورد نیاز درفرآیند تعلیم و تربیت پرداخت، یادآورشد: یکی از این ملزومات فضای آموزشی است که دراستان البرز با کمبود فضا روبرو هستیم و در ناحیه ۲ کرج و که تراکم دانش آموزی آن بیش از همه شهرهای کشور است و رتبه اول را دارد.
حجرگشت با بیان اینکه مهمترین دغدغه استاندار البرز کمبود فضای آموزشی است، ادامه داد: استان ۵۵۰ کلاس درس کم دارد و برای تامین فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان نیاز به همراهی خیرین عزیز داریم.
وی تصریح کرد: با وجود استانداری که نهضت مدرسه سازی را در استان راه اندازی کرده است همچنان نیازمند کمک خیرین هستیم تا فقر فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی در البرز کاهش یابد.
دراین آیین دانش آموزان به اجرای برنامه های و هنری پرداختند و سرود پرچم ایران را همخوانی کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.