تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

خیر نیک اندیش ۳۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی در کرج اختصاص داد
11 مرداد 1401 - 8:48
2
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: حاج " سیدعلی اکبر نصری" ۳۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی در کرج اختصاص داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: حاج " سیدعلی اکبر نصری" ۳۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی در اختصاص داده است.

« حسن مهرانی » در حاشیه بازدید از پروژه های در دست احداث این خیر نیک اندیش افزود: در حال حاضر وی مدرسه ۱۲ کلاسه، سالن چند منظوره و ۴ کارگاه فنی حرفه ای را به صورت صفر تا صد درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در دست اجرا دارد.
وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت ۵۲۰ هزار نفری دانش آموزی البرز در این ناحیه مشغول به تحصیل هستند،خاطرنشان کرد: این ناحیه با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه است.
وی بیان داشت: ساخت کلاس های درس و مقاوم سازی ساختمان های آموزشی با قدمت بالا از مسائل مهمی است که باید در این ناحیه مورد توجه قرار گیرد.
مهرانی یادآورشد: تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام نیز از دیگر مشکلات این ناحیه است و همچنین وضعیت مدارس این ناحیه در بخش تعمیرات و تجهیزات مناسب نیست.
وی تصریح کرد: دراین ناحیه تراکم دانش آموزان در کلاس های درس بالاست که این موضوع زمینه ساز مشکلات زیادی در امر تعلیم و تربیت شده است.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضای آموزشی در که با مهاجرت بالایی روبرو می باشد نیاز به ساخت کلاس درس داریم.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز عنوان کرد: مسائل آموزش و پرورش البرز در بخش کمبود فضای آموزشی در حدی است که امکان برطرف شدن آن به تنهایی ازسوی دولت وجود ندارد و نیاز به کمک های خیرین در این استان هستیم.
وی اظهارداشت: درصد بالایی از فضاهای آموزشی این استان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

مهرانی تاکید کرد: درود خدا بر خیرین همیشه سرافراز، خیرینی که با جان و دل جهت شکوفایی برای نونهالان میهن عزیزمان قدم بر می دارند.
در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون مشارکتهای نوسازی مدارس، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، نماینده ومجری بنیاد خیریه نصر، مسئول فنی و اجرایی پروژه های خیرین مدرسه ساز و پیمانکار پروژه حضور داشتند.
آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج حدود ۱۳۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.