تصویر
دامنه اطلاع رسانی انتخابات از مرکز کرج تا روستاهای صعب العبور
08 بهمن 1402 - 9:32
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از اکران بیش از ۵۰ طرح مشارکت انتخابات در شهرها و روستاهای دور و نزدیک کرج خبر داد و گفت: علاوه بر آماده سازی چهره شهرها در فضای مجازی نیز کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات با بهره مندی از ظرفیت روابط عمومی ها چرخه تبادل اخبار و اطلاع رسانی فعالیت های ستاد انتخابات را ایجاد نموده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان از اکران بیش از ۵۰ طرح مشارکت انتخابات در شهرها و روستاهای دور و نزدیک کرج خبر داد و گفت: علاوه بر آماده سازی چهره شهرها در فضای مجازی نیز کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات با بهره مندی از ظرفیت روابط عمومی ها چرخه تبادل و اطلاع رسانی فعالیت های ستاد انتخابات را ایجاد نموده است.

دکتریحیی رمضانی با اعلام این خبر در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: با اکران بیش از ۵۰ طرح مشارکتی به استقبال انتخابات رفته است.
وی با اشاره به ایجاد ساختارهای اطلاع رسانی در سطح شهرستان افزود: دامنه اطلاع رسانی و فراخوان مشارکت انتخاباتی از مرکز شهر کرج به مراکز روستاها و نقاط صعب العبور نیز رسیده است.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، و اشتهارد بیان کرد: در فضای مجازی نیز چرخه اطلاع رسانی با بهره مندی از ظرفیت روابط عمومی های شهرداری ها و ادارات ایجاد شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.