تصویر
دانشجویان فردیس به صنایع تولیدی و صنعتی معرفی می شوند
06 شهریور 1401 - 16:25
شناسه : 318943
2
مسوول دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس استان البرز اعلام کرد برای مهارت آموزی و آشنا شدن با محیط واقعی کار، دانشجویان این دانشگاه به مراکز صنعتی سیمین دشت معرفی می شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسوول دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان البرز اعلام کرد برای مهارت آموزی و آشنا شدن با محیط واقعی کار، دانشجویان این دانشگاه به مراکز صنعتی سیمین دشت معرفی می شوند.

حجت الاسلام شمس الله فلاح با اشاره به آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردیس در سال جاری افزود: با توجه به اینکه امروزه بخشی از دانش آموختگان استان البرز و کشور با مشکل بیکاری مواجه هستند این دانشگاه در صدد برآمده تا در قالب تفاهم نامه دانشجویان را به مهارت آموزی در واحدهای تولیدی و صنعتی تشویق کند.
وی اظهار داشت: اولین دوره دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس از ماه سال جاری در ۱۴ رشته مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در رشته های مهندسی رایانه ، مهندسی عمران، حقوق، تربیت بدنی و علوم ، روانشناسی،حسابداری،مترجمی زبان انگلیسی علوم تربیتی، مهندسی معماری، مدیریت بازرگانی، مالی و صنعتی ، بازیگری و گرافیک تصویرسازی مشغول به تحصیل خواهند شد.
فلاح گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ نفر در رشته های مختلف تحصیلی این دانشگاهی ثبت نام کرده اند و طبق پیش بینی ها در روزهای آینده شمار آنان برابر می شود.
مسوول دانشگاه آزاد اسلامی فردیس بیان داشت : تا پیش از تاسیس این دانشگاه ، دانشجویان فردیسی به تهران و برای ادامه تحصیل می رفتند که از این پس در شهرستان محل سکونت خود مشغول به تحصیل می شوند.
وی بادآور شد: ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس توسط رزمنده و خیر دفاع مقدس به مساحت ۲ هزار متر مربع با ۲۲ کلاس تامین شده است .

فلاح افزود: این دانشگاه فرصتی برای جذب دانشجویان بومی ایجاد کرده و دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری پذیرفته می شوند می توانند ثبت نام کنند ضمن آنکه از سایر داوطلبان بدون آزمون نام نویسی به عمل می آید.
وی گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام اولیه به نشانی فردیس، شهرک ناز، انتهای یکم غربی تقاطع جاده مشکین دشت مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۲۲۱۸۲۹۱۰ و ۰۹۱۰۵۹۳۲۰۸۵ تماس بگیرند.
شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس تاکنون فاقد مرکز دانشگاهی بوده است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.