تصویر
دانشجو باید در راستای ارزش های نظام پرورش یابد
15 بهمن 1402 - 9:01
0
آئین معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، سرهنگ مصطفی ترابی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آئین معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد با حضور دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، سرهنگ مصطفی ترابی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز و جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت : با توجه به انتخابات پیش رو ما باید امید آفرینی در مردم ایجاد کنیم و آینده نگاری مطلوب از ارزش های نظام تصویر کنیم و هرجا آسیب شناسی می‌شود باید پیشرفت های عمرانی و زیرساختی را به تصویر بکشیم و برکاتی که نظام در طی ۴۴ سال گذشته داشته را برای آحاد مردم در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه های ، مذهبی و معنویت ، اخلاق ، پاسداشت شعائر دینی ، گسترش کمی و کیفی مساجد ، گسترش چشمگیر فعالیت های تبلیغی ، گسترش فعالیت های انفاق و نیکو کاری ، گسترش فعالیت های جهادی ، پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و گسترش فعالیت های قرآنی ، گسترش فعالیت های علمی ، عمرانی و توسعه ای که در کشور وجود داشته در دانشگاه و خارج دانشگاه بازگو نمائیم.
این استاد تمام دانشگاه عنوان نمود: ما همه میراث داران فرهنگ و تمدن اسلامی هستیم و سر سفره انقلاب اسلامی و شهیدان رشد یافته ایم، بنابراین دانشجو باید خود را نخبه جامعه بداند و در راستای ارزش های نظام کار کند ، برخورد دانشجو، لباس دانشجو ، منش دانشجو، فعالیت ها و افکار دانشجو در دانشگاه و جامعه معمولا مبرز است و همه می بینند بنابراین باید الگوی عملی و رفتاری برای کل جامعه باشد؛ برخی از دانشجویان در گذشته مثل شهید چمران چنان فعال بودند و فعالیت کردند که در حافظه تاریخی ملت ایران برای همیشه نقش بسته است و امیدوارم همه ما بتوانیم چنان کار کنیم که به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی محصول و فرآورده های دانشگاه شهید چمران ها باشد، اگر امروز دور هم جمع شده ایم در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی برای این است که اینگونه مباحث مطرح شود و هریک از ما بتوانیم در این زمینه ها تلاش کنیم.
وی در پایان از فعالیت های بسیج دانشجویی و فرمانده بسیج دانشجویی استان و دانشگاه تشکر کرد و برای فرمانده بسیج دانشجویی جدید آرزوی توفیق و موفقیت کرد .
حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بیان خصوصیات رفتاری و اخلاقی مسئول بسیج دانشجویی واحد کرج پرداخت و ادب و اخلاق را مشخصه بارز مسئول بسیج دانست و در آستانه انتخابات از مسئول جدید بسیج دانشجویی درخواست کرد با تلاش و بسیج نیروهای مردمی که دانشجویان هستند یکپارچگی را به وجود آورند و هدفی را که بسیج ترسیم کرده به سرانجام برسانند.
مصطفی ترابی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر و آغاز چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اثرات انقلاب در حال بروز و ظهور است ، در قبل انقلاب تقابل غرب و شرق را داشته ایم و امروز به تقابل اسلام و استکبار رسیده ایم ، تغییر اساسی در آینده سیاسی و دنیا پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت که منشا یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت بود و کار بزرگی بود که امام خمینی انجام دادند و یکی از بزرگ ترین الطاف حضرت امام به امت و ملت ایران داشتند این بود که سرنوشت ملت ایران را به دست خودشان دادند ، این نعمت بسیار بزرگی است و این واقعیت می بایست بیان و تبیین شود.

وی گفت: ملت استبداد زده تحت ۲۵ قرن حکومت سلطنتی از این شکل حکومت داری نجات پیدا کردند و در این طلیعه پیروزی و کمتر از ۲ ماه نوع حکومت نیز به مردم واگذار شد و امام خمینی به حضور مردم اعتقاد داشت و مردم سالاری واقعی را حضرت امام (ره) به کشور آورد .
ملت پس از پیروزی انقلاب چندین بار به انتخابات دعوت شده و حق واقعی خود را به جا آورده است و امروز رهبر انقلاب هم می فرمایند انتخابات فقط تکلیف نیست بلکه حق مردم است.
ترابی گفت : امروز در آستانه یک انتخابات بسیار مهم و اثر گذار و یکی از تاریخی ترین انتخابات این سرزمین که چشم دنیا به این است که ببیند در این انتخابات چه اتفاقی می افتد و همه ما وظیفه داریم بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تبیین کنیم و امروز سنگر دفاع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

در پایان با اهداء لوح و هدیه از زحمات آقای امیرحسین خدادادی و طی حکمی محمد قهرمانی به عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج معارفه شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.