تصویر
دانشکده های جدید در راستای توجه به مشاغل آینده تاسیس می شود
03 آبان 1401 - 11:23
2
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در دیدار با اعضای هیات علمی دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد کرج بر توجه ویژه به مشاغل آینده و برنامه ریزی لازم جهت مهارت آموزی دانشجویان تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد در دیدار با اعضای هیات علمی دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد کرج بر توجه ویژه به مشاغل آینده و برنامه ریزی لازم جهت مهارت آموزی دانشجویان تاکید کرد.

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد در این نشست با تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و هفته وحدت بیان داشت: براساس برنامه ریزی و بودجه دانشگاه در سالجاری باید علاوه بر درآمد شهریه ای به دنبال تبدیل به احسن املاک و اموال دانشگاه بوده و همچنین با کمک اعضای هیات علمی باید به کسب درآمد غیرشهریه ای نیز پرداخت تا در آینده به مشکلات مالی دچار نشویم.
دکتر کلانتری اظهار داشت: موضوع اصلی و مهمی که دانشگاه باید به آن توجه کند مشاغل آینده است و در این زمینه باید رشته های جدید ایجاد کند که ۳ دانشکده جدید پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به شغل هایی که در آینده ایجاد می شوند گفت: اخلاق ، صداقت، هوش مصنوعی ، تحلیل های سایبری، ربات ها، آموزش های تخصصی و مهارتی، شغل های هنری، روانشناسی جرایم، طراح صدا، ایجاد لبخند ، طراحی سایت ، صرافی ، بازیهای اندروید و تولید محتوا از جمله مشاغل آینده می باشد که ضروری است به آنها توجه و برنامه ریزی شود.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اضافه کرد: توجه به مسائل از دیگر موضوعات مهم در دانشگاه است که همه اساتید دانشگاه ملزم به بیان آن در کلاس درس به دانشجویان هستند تا دانشجو نسبت به این مسائل آگاهی لازم را کسب نماید.
در ادامه هریک از حاضرین در جلسه به بیان نظرات و طرح های پیشنهادی خود پرداختند و تبادل نظر پیرامون آنها صورت پذیرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.