هفدهمین جلسه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور دکتر محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، دکتر سعید آزادیان دبیر شورای گسترش، برنامه ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضای اصلی و مدعو در واحد کرج برگزار شد.

دکتر محمدهادی همایون در هفدهمین جلسه هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از ساختار مستحکم و روان اجرایی برخودار است و در این میان جریان علمی و دانشی مستحکمی نیاز داشت و شبکه علمی که بعنوان مسئول اصلی است نیاز به رعایت بود و در چند روز آینده نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه ابلاغ خواهد شد.
وی افزود:در کنار این جریان دانشی ، تنظیم فعالیت ها با ظرفیت های موجود استان ها براساس آمایش سرزمین، تنظیم وضعیت توسعه با شرایط جغرافیایی و زیست محیطی نیز در حال اتفاق است که در نظام تامین مالی دانشگاه تاثیر مثبتی خواهد داشت.
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: سومین موضوعی که دانشگاه اکنون به دنبال اجرای آن است مسئله تامین مالی می باشد، اکنون دانشگاه آزاد اسلامی از بحران مالی خارج شده و با سرعت قابل قبولی از اتکاء به درآمد شهریه ای فاصله گرفته و رشد بسیار مطلوبی در این زمینه داشته است.
دکتر حسین کلانتری خلیل آباد نیز ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه، فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) را تسلیت گفت و به دستور کار جلسه اشاره و از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز خبر داد و به بیان گزارشی از فعالیتها پرداخت و گفت :در سال گذشته دانشگاه عملکرد خوبی در حوزه درآمد شهریه ای وغیر شهریه ای داشته وبیش از ۱۰۴ درصد درآمد شهریه ای وبیش از ۷۲ درصداز درآمد غیر شهریه ای محقق شده است.
وی خاطر نشان کرد: در سال مالی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بودجه پیش بینی شده ۷۵۸ میلیارد تومان می باشد که ۶۷ درصد از این مبلغ ، شهریه ای و ۳۸ درصد غیر شهریه ای پیش بینی شده است.
دکتر کلانتری در ادامه به دستور کار جلسه اشاره و به بیان گزارشی از فعالیت ها پرداخت و گفت : علاوه بر بودجه ایجاد مراکز تحقیقاتی راهبردی علوم ، لیتیم ، فناوری های نوین مهندسی ساخت،ایجاد و تاسیس سراهای نوآوری انرژی های نو و محیط زیست، طراحی و ساخت قطعات خودرو ، تاسیس دانشسرای علوم زیستی و امنیت غذایی ، راه اندازی گلخانه هوشمند ،راه اندازی کلینیک جامع سلامت، توسعه استانی مدارس معاونت سما و همچنین ایجاد مرکز آموزش کوتاه مدت تخصصی در استان و راه اندازی دانشکده موضوعی با عنوان ( حکمرانی اسلامی با رویکرد حقوقی – بازرگانی ) از جمله برنامه های آتی این دانشگاه می باشد که در جلسه هیات امناء استان به تصویب رسید.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر