تصویر
دانشگاه آزاد اسلامی فردیس رسما افتتاح شد
21 آبان 1401 - 9:49
2
دانشگاه آزاد اسلامی فردیس با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ دانشجو و ارائه ۷ رشته در حوزه علوم انسانی و مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ دانشجو و ارائه ۷ رشته در حوزه علوم انسانی و مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.

محمودرضا ممقانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردیس، در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز که صبح امروز ۱۹ آبان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور برگزار‌شد، با اشاره به اینکه دانشگاه فردیس با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ دانشجو در این شهرستان راه‌اندازی شده است، به خبرنگار فارس، گفت: در حال حاضردر پردیسِ دانشگاه آزاد اسلامی فردیس ۷ رشته تحصیلی در حوزه‌های علوم انسانی و مهندسی ارائه می‌شود و ۳۲۰ دانشجو در این دانشگاه ثبت نام شده و مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: رشته‌های زیرمجموعه علوم انسانی در دانشگاه آزاد فردیس شامل حقوق، روانشناسی، حسابداری و علوم تربیتی است و ۳ رشته کامپیوتر، عمران و معماری از زیرمجموعه‌ حوزه مهندسی در این دانشگاه ارائه می‌شود که با توجه به ظرفیت موجود، امکان افزایش تعداد رشته‌های قابل ارائه در دانشگاه فردیس وجود دارد.
‌رئیس دانشگاه آزاد فردیس در خصوص ساختمان این دانشگاه، گفت: در حال حاضر ساختمان این مرکز استیجاری است که با مساعدت فراوان و قیمت مناسب در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و تجهیزات مورد نیاز هم از دانشگاه آزاد اسلامی تامین شده‌است.
وی با اشاره به پروژه احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی که در پایان سال گذشته در فردیس کلنگ‌زنی شد؛ اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در فردیس کگرفتیملنگ زنی شد که مسوولان مربوطه متعهد شدند تا ۳ سال آینده این پرژه ساخته شود.
ممقانی در مورد سطح علمی دانشگاه آزاد فردیس، گفت: سطح علمی دانشگاه فردیس با کرج تفاوت چندانی ندارد و اسانید عموما از دانشگاه کرج تامین می‌شود.
حتی صدورمدرک هم از دانشگاه آزاد کرج و به نام همان دانشگاه انجام می‌شود.
گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی فردیس در غرب شهر فردیس و در شهرک ناز بلوار آیت الله هاشمی خیابان واقع است که از ابتدای سال تحصیلی جدید کارش را آغاز کرده و امروز رسما افتتاح شد.

منبع ایرنا برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی فردیس با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ دانشجو و ارائه ۷ رشته در حوزه علوم انسانی و مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.
دانشگاه آزاد اسلامی فردیس با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ دانشجو و ارائه ۷ رشته در حوزه علوم انسانی و مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.
محمودر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.