جلسه هم اندیشی و نشست صمیمانه رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با اعضاء هیات علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.

دکتر حسین کلانتری در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین تبریک مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و ولادت امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) گفت: سعی کنیم در عرصه های مختلف و و سایر موضوعات در دانشگاه گام برداشته و از منویات رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف و کارها استفاده نماییم .
وی گفت :یکی از بحث ها و موضوعات مهم و اساسی در مجموعه دانشگاه فعالیت های فرهنگی می باشد اساتید کار فرهنگی انجام دهند و در کارهای فرهنگی نظارت داشته و در ترغیب دانشجویان و همکاران در عرصه های مختلف فرهنگی که یکی از عرصه های حیاتی دانشگاه است فعالیت مستمر داشته باشند و در تمام موضوعات مرتبط به دانشگاه و جامعه تقوای الهی پیشه نمایند و این مهم را فراموش نکرده و نگذاریم این امر الهی کمرنگ گردد .
دکتر کلانتری اظهار داشت: اساتید در آغاز کلاس های درسی۵ دقیقه از زمان کلاس را به موضوعات فرهنگی اختصاص دهند و در رابطه با موضوعات فرهنگی ، عقیدتی، اخلاقی ، عفاف و حجاب ،شایسته سالاری، آراستگی و شئون اخلاقی و رفتاری با دانشجویان مباحثه داشته باشندو به تبع آن کیفیت آموزش را هم مد نظر قرار داده تا جای گله مندی و نارضایتی وجود نداشته باشد.
وی خاطر نشان کرد : اساتید ارتباط و تعامل لازم را با دانشجو یان در موضوعات پایان نامه ها و پروپوزال ها داشته باشند و در راهنمایی این موضوعات دقت لازم را به خرج داده و تعامل با دانشجو بیشتر باشد.
این استاد تمام دانشگاه تصریح کرد: اساتید علاوه بر تدریس موظفی که در کلاس های درس انجام می دهند یک حضور موظف هم دارند که در راستای حضور موظف می توانند در حوزه طرح ها و پروژه های بنیادی و توسعه ای دانشگاه فعالیت کرده و کسب درآمد نمایند .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در ادامه عنوان داشت : ۷۶۰ میلیارد تومان تعهد بودجه ای دانشگاه می باشد که از این مبلغ ۲۴۳ میلیارد تومان در آمد غیر شهریه ای پیش بینی شده است که باید تامین گردد در تحقق درآمد شهریه ای دانشکده تربیت بدنی عملکرد خوبی داشته است و درآمد پیش بینی شده محقق گردیده است و مبلغ درآمد غیر شهریه برای دانشکده تربیت بدنی ۲/۴ میلیارد پیش بینی شده است که در این زمینه نیاز به تلاش بیشتر جهت محقق شدن آن می باشد.
کلانتری اذعان داشت: دانشگاه باید در ارائه خدمات به صنعت ، سازمان ها و دستگاه ها ، تعاملات سازنده با استانداری ، شهرداری ، سازمان تربیت بدنی و.
.
.
از طریق دانشکده ها ، نقش مرجعیتی در استان داشته باشد و به عنوان یک سازمان حل مساله عمل نماید که قسمت اعظمی از دانشکده ها ی این دانشگاه در این زمینه فعال شده اند .
کلانتری اذعان داشت: اساتید علاوه بر بحث آموزشی باید در حوزه های پژوهشی، فناوری و نوآوری ارائه پروپوزال ها و طرح های درون و برون دانشگاهی در راستای ارتقا رتبه استادی نیز گام بردارند که این فعالیت ها در ارتقاء رتبه اساتید تاثیر گذار می باشد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: توجه به تحقیقات بنیادی و کاربردی در دانشگاه ، ارتباط با سازمان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله اداره تربیت بدنی وسازمان ورزش و جوانان استان ،ارائه خدمات فناوری و نوآوری ، ایجاد و راه اندازی محصول فناور ، ارتباط با بخش کارگاهی و آزمایشگاهی و اقتصاد دانش بنیان ، ارائه خدمات تخصصی و استفاده از زیر ساخت ها در حوزه رشته های مستقر در دانشگاه ، گردشگری ، ارگونومی مردان و زنان ،فعالیت در پروژه ها و طرح های برون دانشگاهی ، ارائه خدمات فناوری و نوآوری به دانشجو و دانشگاه ، برگزاری دوره های تخصصی و مهارتی،و .
.
.
از جمله مواردی است که اساتید دانشکده تربیت بدنی می توانند در این زمینه ها فعالیت داشته و کسب درآمد نموده و خدمات ارزنده ای داشته باشند.
در ادامه اساتید حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها ، نظرات ، مسائل و مشکلات موجود پرداخته بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده صورت گرفت .

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر