رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی در البرز دارای ۹ هزار دانشجو‌ست، گفت: در سال جاری برای ۲۰ رشته این دانشگاه با ظرفیت ۳۲۹ نفر تضمین اشتغال شده است‌.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سلیمان عباسی رئیس دانشگاه علمی‌ کاربردی استان البرز ظهر امروز درسخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان کرج با اشاره به اینکه رفع چالش های اشتغال جوانان از نمونه رویکرد اصلی دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز است، اظهار داشت: در استان البرز ۱۷ مرکز علمی کاربردی وجود دارد که ۱۲ مرکزآن درماه امسال مورد بهره‌برداری و پذیرش دانشجو داشته است.

وی با بیان اینکه در ۱۸۸ رشته در این دانشگاه پذیرش دانشجو داشته‌ایم که در۲۰ رشته آن تضمین اشتغالزایی برای دانشجو وجود دارد، افزود: دانشگاه علمی کاربردی در این استان دارای ۹ هزار دانشجو و یک هزار مدرس فعال و حرفه‌ای بوده است‌.

رئیس دانشگاه علمی‌ کاربردی استان البرز با بیان اینکه در البرز ۱۳ شهرک صنعتی و ۳ هزار واحد تولیدی فعال وجود دارد که با چنین امکاناتی نباید بیکار وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: براساس طرح آمایش سرزمین در دانشگاه علمی ‌کاربردی این طرح ۱۲۵ رشته جدید طراحی شده که خود دارای تضمین شغل است.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر