تصویر
دانشگاه علوم پزشکی البرز به پویش ایران سبز به مناسبت روز درختکاری پیوست
21 اسفند 1401 - 11:10
2
به مناسبت روز درختکاری و با هدف داشتن ایرانی سبز ، کاشت نهال در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور مسئولین دانشگاه انجام شد دکتر صیادی رئیس دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه باکاشت 500 نهال در پردیس دانشگاه و دانشکده پزشکی به پویش ایران سبز و قوی پیوستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت روز درختکاری و با هدف داشتن ایرانی سبز ، کاشت نهال در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور مسئولین دانشگاه انجام شد
دکتر صیادی رئیس دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه باکاشت ۵۰۰ نهال در پردیس دانشگاه و دانشکده پزشکی به پویش ایران سبز و قوی پیوستند.
این مراسم با حضور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ، شهردار منطقه ۸ کرج ، سازمان سیما، منظر و فضای سبز ، رئیس دانشکده پزشکی ، معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و رئیس اورژانس ۱۱۵ البرز برگزار شد .
در حاشیه این مراسم دکتر شهرام صیادی ، رئیس دانشگاه گفت : با کاشت نهال در حفظ نشاط محیط دانشگاه می توانیم موثر باشیم و در روزهای آینده در حفظ فضای دانشگاهی خودمان نقش آفرین باشیم.
وی ادامه داد: طبیعت با تمام زیبایی­‌ها منبع حیات همه موجودات در این کره خاکی است.
پس چه زیباست با کاشت یک نهال جوان در این روز، برگ سبزی را به طبیعت هدیه دهیم؛ چراکه دوستی با طبیعت، محترم‌شمردن میراث گذشتگان و حفظ و نگهداری از آن وظیفه ما در برابر نسل­‌های بعدی است.
رئیس دانشگاه تاکید کرد: هر فرد می‌­تواند با کاشت نهال در خاک، گامی مثبت در راستای سبز نگه‌داشتن حیات بردارد تا این باور «روز درختکاری، روز تفکر سبز“ را نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم و حفظ محیط زیست را به عنوان یک فرهنگ و اصل مهم در جامعه نهادینه کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.