تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

دانشگاه علوم پزشکی البرز رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) را کسب کرد
19 تیر 1402 - 10:57
1
به گزارش روابط عمومی و بر اساس تقدیرنامه دکتر عبداللهی استاندار البرز ،دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) در استان البرز را کسب کند.
ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش روابط عمومی و بر اساس نامه دکتر عبداللهی استاندار البرز ،دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) در استان البرز را کسب کند.

دکتر عبداللهی استاندار البرز از دکتر صیادی رییس دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه به جهت این موفقیت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

متن تقدیر به شرح زیر است :
جناب آقای دکتر صیادی
رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان
اکنون که الطاف بی کران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که پیرو منویات مقام معظم رهبری در جهت خروج از بحران سالمندی جمعیت تلاش نماییم، مشارکت و ترویج فرهنگ فرزندآوری ، حمایت از بنیان خانواده ، تشریک مساعی در اجرای دقیق قوانین حوزه جوانی جمعیت از جمله اقدامات ارزنده ای است که در آن همت گمارده اید و مجدانه توانسته اید در این حوزه نقش آفرین و موثر باشید.
به پاس تلاش های شما و همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و کسب رتبه برتر جایزه رویداد استانی جوانی جمعیت (در بخش دستگاه اجرایی) این لوح تقدیم می گردد.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و به کارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های دولت انقلابی و مردمی ایران قوی در نظام جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید.

مجتبی عبدالهی
استاندار و رئیس قرارگاه حمایت از خانواده جوانی جمعیت استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.