تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

دانش آموختگان دانشگاهی کمک مالی دریافت می کنند
12 آبان 1401 - 9:40
3
رییس پارک علم و فناوری البرز در جریان بازدید دکتر عبدالله بیان مدیرکل مخابرات البرز ضمن تشریح برخی از برنامه های در دست اقدام این پارک گفت: در قالب طرحی که تحت عنوان دستیار فناوری در دست اجرا داریم دانش آموختگان مشارکت کننده در این طرح ضمن کسب تجربه در محیط واقعی کار تا سه میلیون تومان حقوق و کمک مالی دریافت می کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پارک علم و فناوری البرز در جریان بازدید دکتر عبدالله بیان مدیرکل مخابرات البرز ضمن تشریح برخی از برنامه های در دست اقدام این پارک گفت: در قالب طرحی که تحت عنوان دستیار فناوری در دست اجرا داریم دانش آموختگان مشارکت کننده در این طرح ضمن کسب تجربه در محیط واقعی کار تا سه میلیون تومان حقوق و کمک مالی دریافت می کنند.

در حاشیه این نشست مهندس مهدی عباسی با اشاره به اینکه تصریح کرد: در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی، طرح دستیار فناوری با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پارک های علم و فناوری سراسر کشور اجرا می شود.
وی افزود: دانشجویان و دانش آموختگان در قالب این طرح به ترتیب برای مقاطع کارشناسی یک میلیون، کارشناسی ارشد دو میلیون و دکتری سه میلیون حمایت دریافت می کنند، ضمن اینکه با شرایط در کنار هم بدون ضمن ایده پردازی و هم افزایی مهارت‌های مرتبط با کارآفرینی، کار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری را می توانندآموزش ببینند.
طرح حاضر تحت عنوان «طرح دستیار فناوری» با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک های علم و فناوری در هر استان برنامه‌ریزی شده است.

مهندس عباسی افزود: این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰ دانشجو و دانش آموخته در قالب این طرح در پارک علم و فناوری البرز حضور یافته اند افزود: سامانه https://www.
parkintern.
ir/ در حال حاضر با همکاری پارک های علم و فناوری به منظور تجمیع اجزای این اکوسیستم و ارائه درخواست ها طراحی و راه اندازی شده است.
مدیر کل مخابرات منطقه البرز و هیات همراه نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف بویژه زیرساخت های مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز گفت: در سالی که بنام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده تلاش می کنیم از این حوزه در مجموعه اقتصاد دانش بنیان به ویژه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری حمایت کنیم.
دکتر بیان بیان ضمن استماع گزارش برنامه ها و فعالیت های پارک علم و فناوری البرز که توسط مهندس عباسی رییس این پارک ارائه شد گفت: از برنامه های این پارک در زمینه شرکت های فناور، شتابدهنده ها و توسعه فیبر نوری در جهت زیر ساخت های مجموعه و .
.
.
حمایت و همکاری می کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.