تصویر
دانش آموزان آینده سازان نسل دوستدار محیط زیست هستند
02 بهمن 1402 - 16:09
1
همایش روز هوای پاک با شعار ملی «هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول» با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه قدس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش روز هوای پاک با شعار ملی «هوای پاک، مسئول پاسخگو، شهروند مسئول» با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه قدس برگزار شد.

تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت : همایش و جشن دانش آموزی روز هوای پاک ، با محوریت آموزش زیست محیطی با حضور ۱۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو دوره مختلف توسط کارشناس این اداره در مدرسه پسرانه قدس برگزار شد.
وی افزود:هوای پاک ، یکی از دغدغه ها و الویت این روزهای کشور شده و می بایست علاوه بر اقدامات ملی و مرتبط با دستگاه‌های متولی جهت کاهش‌ آلودگی هوا، با راه های گوناگون آگاهی و آموزش لازم را جهت دستیابی به هوای پاک به عموم مردم بخصوص به دانش‌آموزان ارائه کرد.
یادآور می شود در پایان برنامه به جهت ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست( هوای پاک )برگزار شد و به برندگان مسابقه جوایز زیست محیطی اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.