تصویر
دانش آموزان اشتهاردی از کتابخانه شهید مطهری بازدید کردند
13 آبان 1402 - 15:55
2
به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز ، دانش آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی شهرستان اشتهارد از کتابخانه شهید مطهری بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز ، دانش آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی شهرستان اشتهارد از کتابخانه شهید مطهری بازدید کردند.

به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان و روز دانش آموز، دانش آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی ومعلمین به همراه گروه سرود و نماینده‌های انجمن مدرسه وهمچنین با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه، از کتابخانه شهید مطهری شهرستان اشتهارد بازدید و ویژه برنامه هایی در کتابخانه اجرا کردند.
همچنین دانش آموزان سرود مرگ بر آمریکا را در محل کتابخانه اجرا کرده و با بالا بردن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و گفتن مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از رژیم کودک کش اعلام کردند.
در ادامه این برنامه نیز دانش آموزان شعر خوانی و قصه خوانی کرده و توسط مسئول کتابخانه شهید مطهری اشتهارد با زندگی شهید حسین فهمیده آشنا شده و در پایان نیز از کتابخانه و بخش های مختلف آن بازدید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.