تصویر
دانش آموزان البرز را با سبک زندگی اسلامی – ایرانی آشنا تر کنیم
07 دی 1401 - 10:52
5
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت: دانش آموزان این استان را با سبک زندگی اسلامی – ایرانی در قالب برنامه ای مدون آشنا تر کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز گفت: دانش آموزان این استان را با سبک زندگی اسلامی – ایرانی در قالب برنامه ای مدون آشنا تر کنیم.

حجت الاسلام " محمد رضا کریمی " در نشست تخصصی کارشناسان امور زنان با اساتید حوزه و دانشگاه استان که دراداره کل به همت امور زنان و خانواده آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهارکرد: حوزه علمیه و آموزش و پرورش از ظرفیت های بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت : حوزه علمیه استان البرز آماده همکاری با آموزش و پرورش استان در خصوص آشنا کردن دانش آموزان از جمله در مدارس دخترانه به سبک زندگی ایرانی – اسلامی و مهارت های زندگی است.
وی با بیان اینکه حضور روحانیت در مدارس برای انتقال تربیت دینی بسیار اثربخش است، تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت فرهنگ ابتذال باید فرهنگ عمومی متناسب با فرهنگ حاکم بر جامعه دینی تقویت شود.
کریمی یادآورشد: ایجاد فضای گفتمانی، مشورت و در میان گذاشتن همه مسایلی که لازم است اعضا در آن نقش ایفا کنند بسیار حایز اهمیت است و مادر به عنوان محور، به خوبی می تواند این فضا را ایجاد کند همانند حضرت زهرا (س) که فرزندان را در مهمترین مسایل زندگی، مشورت های سیاسی، و معنوی دخالت می دادند.
وی ادامه داد: مدرسه به عنوان کانون آموزش ضمن بسترسازی برای فراگیری دروس ، یادگیری مسائل در حوزه مهارت های را ایجاد می کند و بسیاری از این مهارت ها از جمله چگونگی روابط و ارتباط گیری با افراد و حتی قوانین را در این فضا و با حضور در آن آموزش می بینند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز تاکید کرد: ضرورت دارد پایه های فکری دانش آموزان را تقویت کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.