تصویر
دانش آموزان و مراقبان سلامت البرز ۱۲ رتبه برتر در پویش های کشوری کسب کردند
17 خرداد 1402 - 11:30
1
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان ۱۲ رتبه برتر در پویش های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کسب کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان و مراقبان سلامت این استان ۱۲ رتبه برتر در پویش های کشوری با موضوع سلامت در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کسب کردند.

سید مسلم رئیسی " دراین گفت و گو افزود: فاطمه داودی سالسانی، سما کمری ، نیایش بخشی و امیر علی محسنیان از دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس و در پویش رادیو سلامت با عنوان " صدای سفیر سلامت دانش آموزی" برای البرز افتخار آفریدند.
وی خاطرنشان کرد: در پویش" چهارشنبه آخر" سال نیز زهرا کولیوند ، مهسا اکبری و زهرا یاری از دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه مدارس کرج حائز رتبه برتر شدند.
وی یادآورشد: مژگان کدیوریان، پرنیا سادات شفیعی و یاسمن فتحعلی زاده به ترتیب از دانش آموزان ابتدایی و متوسطه دوره دوم نواحی چهار، سه و ۲ کرج در پویش " حال خوب ویژه ماه مبارک رمضان " موفق به کسب رتبه برتر برای استان شدند.
رئیسی هدف از برگزاری این پویش ها را حفظ سلامتی دانش آموزان، آگاهی‌بخشی‌ و تولید محتوای آموزشی و به زبان قلم، هنر و فناوری ذکر کرد.
وی ادامه داد: از دانش آموزان و مراقبان سلامت مدارس شرکت کننده در این پویش ها که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند، تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.