تصویر
دانش آموزان کرجی برای زلزله زدگان خوی بازارچه کارآفرینی بر پا کردند
11 اسفند 1401 - 12:29
3
دانش آموزان مدرسه اکسیر دانش پارس در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برای کمک به دانش آموزان زلزله زده خوی ، بازارچه کارآفرینی برپا کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دانش آموزان مدرسه اکسیر دانش پارس در آموزش و پرورش ناحیه سه برای کمک به دانش آموزان زلزله زده خوی ، بازارچه کارآفرینی برپا کردند.

دانش آموزان در محوطه این مدرسه دست ساخته های خود در بخش های هنری، صنایع دستی ، علمی ، پژوهشی و فنی را با برپایی میزهای های کارآفرینی به معرض نمایش گذاشتند.
دانش آموزان در میز تغذیه سالم نیز اقدام به عرضه غذاهای محلی سالم به سبک اقوام ایرانی ساکن در استان البرز به عنوان میان وعده در زنگ های تفریح در مدرسه و یا میان وعده در خانه کردند.

مدیر مدرسه پسرانه اکسیر دانش پارس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در آیین آغاز به کار بازارچه کارآفرینی دانش آموزان گفت: دانش آموزان این بازارچه را به نیت کمک به دانش آموزان زلزله زده خوی دایر کردند.
" سجاد سر زعیم " افزود: بازارچه کارآفرینی با هدف آموزش و ارتقای سواد مالی به دانش آموزان شکل گرفت.
وی اظهار کرد: دانش آموزان از لحاظ فردی و گروهی آموزش می ببینند که چگونه سود و درآمد داشته باشند و چگونه کار گروهی انجام بدهند.
وی بیان کرد: برای برپایی این بازارچه دانش آموزان در کلاس ها ی درس با نیازها ی بازار و چگونگی تبلیغات آموزش دیدند و به دانش آموزان نحوه بودجه بندی ، پس انداز کردن و حتی بخش کردن آموزش داده شد.
اولیای دانش آموزان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و معلمان از بازدید کنندگان این بازارچه کارآفرینی بودند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.