تصویر
دانش آموز البرزی رتبه اول جشنواره یاریگران زندگی کشور را کسب کرد
24 اسفند 1401 - 14:53
0
رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرزگفت: " شنتیا حشمتی " دانش آموز پایه هشتم دبیرستان متوسطه اول شاهد شهید مومنی ناحیه چهار کرج توانست در رشته پویا نمایی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های آموزش و پرورش استان البرزگفت: " شنتیا حشمتی " دانش آموز پایه هشتم دبیرستان متوسطه اول شاهد شهید مومنی ناحیه چهار توانست در رشته پویا نمایی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

فرهاد منظوری " از این دانش آموز درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرزکه موفق به کسب رتبه اول کشور در جشنواره یاریگران زندگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع پیشگیری از اعتیاد شده است، تجلیل شد.
وی با اشاره به اینکه مدرسه به عنوان کانون تربیت دانش‌آموزان نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویا نمایی، تیزر، عکس، پوستر و شعارهای پیشگیرانه درمدارس در قالب جشنواره یاریگران زندگی برگزار می شود.
وی ادامه داد: طرح یاریگران زندگی به عنوان برنامه ای کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و به تبع آن در استان ها اجرا می شود.
منظوری آگاهی بخشی به دانش آموزان درباره خطرات مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن را از اهداف اجرای طرح یاریگران زندگی عنوان کرد که برگزاری این جشنواره می تواند در تحقق اهداف این طرح مهم نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: ارائه آموزش های لازم به دانش‌آموزان درباره آسیب های مواد مخدر موجب افزایش توانمندی و کاهش گرایش آنها به مواد مخدر می شود.
رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه همه ما در مقابل مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این بلای خانمانسوز مسئول هستیم، اضافه کرد: ارائه آموزش های لازم در گروه های مختلف از جمله در بین قشر دانش آموز در این رابطه اهمیت بسزایی دارد که بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.