تصویر
دانش آموز نظرآبادی به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت
15 دی 1401 - 11:47
1
مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت: " حسین پزشکپور" از دانش آموزان این شهرستان به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گفت: " حسین پزشکپور" از دانش آموزان این شهرستان به تیم ملی فوتسال نوجوانان راه یافت.

" مسعود مهران نیا " اظهار کرد: دعوت این دانش آموز نظرآبادی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان توسط " علی صانعی " سرمربی تیم ملی فوتسال نوجوانان افتخاری دیگر را برای شهرستان نظرآباد و استان البرز رقم زد.
وی کسب این موفقیت بزرگ را به خانواده " حسین پزشکپور" مدیر، معاونان، دبیران و دانش آموزان دبیرستان شهید رضا خانی شهرستان نظرآباد تبریک گفت.
مهران نیا با اشاره به اینکه ورزش دانش آموزی قلب نظام ورزش کشور است، خاطرنشان کرد: توجه به سلامت جسمانی دانش آموزان نیز از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین است.
وی ادامه داد: ایجاد پویایی، نشاط و شادابی،حفظ و ارتقاء سلامتی دردانش آموزان در کنار استعداد یابی و قهرمان پروری از مهمترین اهداف برنامه ها و فعالیت های در سطح مدارس را تشکیل می دهد که موضوع از اولویت های حوزه ورزش دانش آموزی دراستان البرز است.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد یادآورشد: توسعه و تقویت ورزش دانش‌آموزان علاوه بر تامین سلامتی و نشاط موجب موفقیت در امور علمی آنها و نقش مهمی در پشتوانه سازی برای تیم‌های مختلف ملی دارد.

مهران نیا تصریح کرد: فعالیت‌های مستمر و هدفمند ورزشی در بین دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی اعم دختران و پسران ضمن تامین سلامتی جسم و روح نسل جوان، فرهنگ‌سازی و گسترش برنامه‌های ورزشی در جامعه و نشاط را به همراه دارد.
وی تاکید کرد: زنگ ورزش در سطح مدارس نیز یک فرصت ارزشمندی است که با برنامه‌ریزی می‌توان از آن برای داشتن جامعه‌ای سالم و کمک به سلامتی آحاد مردم و نوجوانان و جوانان بیش از گذشته استفاده کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.