تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

دبیرخانه دائمی پژوهش سیره حاج قاسم و جبهه مقاومت در البرز تشکیل شد
19 مرداد 1402 - 10:43
3
مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز گفت: به منظور آشناسازی نسل جوان با سیره زندگی سردار دل حاج قاسم سلیمانی و همچنین فعالیت‌های محور مقاومت دبیرخانه دائمی پژوهشی در استان البرز تشکیل می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز گفت: به منظور آشناسازی نسل جوان با سیره زندگی سردار دل حاج قاسم سلیمانی و همچنین فعالیت‌های محور مقاومت دبیرخانه دائمی پژوهشی در استان البرز تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «امیر رحمانی» در نشست اعضای قرارگاه حاج قاسم سلیمانی که در باشگاه میلاد برگزار شد، افزود: این قرارگاه پس از شهادت حاج قاسم به صورت سراسری و کشوری در تمام استان ها با رویکرد فعالیت های جهادی و در ایام همه گیری کرونا تشکیل شد.
وی با بیان اینکه این قرارگاه جزو بهترین قرارگاه های کشوری در این ایام بوده، اظهار کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این قرارگاه برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم در مرکز استان و شهرستان ها بوده است.
مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز برگزاری همایش های «جمهوری اسلامی حرم است» را از دیگر اقدامات این قرارگاه دانست و گفت: این برنامه در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب که تاکید دارند مکتب شهید سلیمانی ترویج شود، انجام شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما معرفی فرهنگ جبهه مقاومت است، افزود: به همین منظور در سالگرد شهادت حاج قاسم و شهدای مدافع حرم از یاران و همرزمان سردار دل ها برای سخنرانی دعوت کردیم.
رحمانی به تشکیل دبیرخانه دائمی پژوهشی سیره حاج قاسم و معرفی محور مقاومت اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دبیرخانه درصدد هستیم تا جوانان را به کارهای تحقیقاتی و علمی به صورت مقاله محور در خصوص این شهید و محور مقاومت ترغیب کنیم و دیگر فقط همایش و کارهای فرهنگی انجام نشود.
وی تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور برگزاری ویژه برنامه ‌پژوهشی محور مقاومت در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی درحال انجام است.
مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز افزود: ایجاد موکب شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافع حرم در ایام اربعین حسینی در کشور عراق از دیگر برنامه های این قرارگاه برای معرفی این شهدا است.
وی به برخی اقدامات قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک و تولید بیش از ۵۰۰ هزار ماسک، توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده از جمله این اقدامات بوده ضمن اینکه پس از این ایام نیز کارهای جهادی قرارگاه تعطیل نشد و به خدمات رسانی در مناطق محروم استان و کشور مشغول شدیم.
رحمانی گفت: ساخت خانه محروم و اجرای پروژه آبرسانی در سیستان و بلوچستان و ساخت چند خانه محروم در استان البرز از جمله این اقدامات بوده است.
در پایان این جلسه، حمید حشمدار به عنوان جانشین قرارگاه حاج قاسم سلیمانی معرفی شد.

منبع ایرنا برچسب ها: مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز گفت: به منظور آشناسازی نسل جوان با سیره زندگی سردار دل حاج قاسم سلیمانی و همچنین فعالیت‌های محور مقاومت دبیرخانه دائمی پژوهشی در استان البرز تشکیل می‌شود.
مسوول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در استان البرز گ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.